"אנחנו צריכים להתעשת, כל אחד מאיתנו צריך להשתפר"

סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בראיינט | מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב נכנעה בפעם השנייה העונה לגלבוע/גליל ועוז בלייזר אמר: "זה הפסד לא קל, היינו צריכים לרדוף אחריהם". ספרופולוס הודה: "לא היינו חזקים מבחינה מנטאלית והיו לנו שני משחקים לא טובים נגדם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא רגילה להפסיד פעמיים לאותה יריבה במסגרת הליגה, אבל זה קרה לה אתמול (שני) כאשר התארחה בגן נר, קרסה ברבע השלישי בו קלעה 15 נקודות בלבד לעומת 32 של המקומיים ונכנעה 85:78 לקבוצה של אבישי גורדון שהתבססה במקום השלישי.

מכבי תל אביב סיימה את דרכה ביורוליג לפני כמעט שבועיים ופרט להפסד אתמול המשחק היחיד שלה מאז היה בשבוע שעבר כשניצחה את הפועל ירושלים בבירה, אולם דווקא לאחר ההפסקה הצהובים של יאניס ספרופולוס נראו כבויים וניסיון למחוק פיגור שבשיא הגיע ל-18 נקודות היה מעט מדי ומאוחר מדי, על אף 22 נקודות של סקוטי ווילבקין ו-17 שקלע טיילר דורסי.

"הרבע השלישי שלנו הרג את המשחק, לא עלינו אליו בהתקפה ובהגנה אפשרנו להם לקלוע סלים קלים", טען יאניס ספרופולוס, "כשאתה מאפשר לקבוצה היריבה לקלוע 32 נקודות ברבע, זה אומר שאתה עושה משהו לא טוב. היה לנו מומנטום רע מאוד. ניסינו לקחת פסקי זמן ולשנות, אבל זה היה קשה מאוד".

עוד אמר מאמן מכבי ת"א: "לא שמרנו על הצבע, גם במחצית הראשונה נתנו להם לקלוע כמה ליי-אפים. הם קלעו סלים קלים והשיגו הרבה ריבאונדים בהתקפה. לא היינו חזקים מבחינה מנטאלית מול קבוצה טובה. גלבוע קבוצה מצוינת, היו לנו שני משחקים לא טובים נגדם".

לדברי המאמן הוסיף עוז בלייזר: "בחצי הראשון עשינו עבודה יחסית בסדר בהגנה ובהתקפה, שמרנו אותם על 37 נקודות, אבל הבעיה הייתה ברבע השלישי – נתנו להם להיכנס לקצב, לא שמרנו מספיק טוב וזה השפיע לנו גם על ההתקפה. הם היו אגרסיביים ואנחנו לא העלנו את האגרסיביות שלנו. כשהם נכנסו לקצב אנחנו היינו צריכים לרדוף אחריהם. זה הפסד לא קל, אבל יש עוד דרך ארוכה ועלינו להתעשת בישורת האחרונה. כל אחד מאיתנו צריך להשתפר".

ג'הייבה פלויד, עוז בלייזר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי