השפלה היסטורית: הפועל אילת מחצה 60:123 את עירוני נהריה

שחקני הפועל אילת | דני מרון

זו לא טעות: הדרומיים לא ריחמו על נועלת הטבלה המפורקת וחזרו למסלול הניצחונות בתצוגה דורסנית ושוברת שיאים. פראת'ר וקרטר בלטו עם 19 נקודות כל אחד. הפסד שישי רצוף לצפוניים

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר נעצרה הפועל אילת אחרי שבעה ניצחונות רצופים כשהפסידה להפועל חולון, אז מה יותר טוב ממשחק ביתי נגד נועלת הטבלה עירוני נהריה כדי להתאושש. הקבוצה של אריאל בית הלחמי פירקה הערב (שלישי) 60:123 את הצפוניים, שעבורם זה לא רק היה ההפסד השישי ברציפות, אלא אחד המשפילים בתולדות המועדון שנראה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. אילת רשמה את הניצחון השני הכי גבוה שלה אי פעם, אחרי זה שהשיגה נגד בית"ר רמת גן בעונת 1994/95.

נהריה הגיעה אחרי ימים קשים שעברו עליה בעקבות פטירתו של היו"ר ניסים אלפסי, אולם סביר להניח שגם בנסיבות הכואבות, המאמן שי סגלוביץ' ועוזריו יקבלו בהבנה תצוגת נפל שכזו. את הרבע הראשון סיימו האורחים עם 8 נקודות במאזנם, כאשר אילת הפציצה לא פחות מ-40 ובכך השוותה את שיא המועדון בנקודות לרבע אחד, כאשר בנוסף היה זה ההפרש השני בגובהו בתולדות הליגה ברבע בודד. בהפסקה ההפרש עמד על 40 נקודות בדיוק ובמחצית השנייה הוא רק צמח, כאשר הפער בסיום היה גם הגבוה ביותר לאורך המשחק.

הקבוצה המארחת ניצלה את הרפיון של נהריה כדי לרקוד על הפרקט. אילת קלעה ב-66.7% לשתיים (30/45) וצלפה 18 שלשות ב-45%, בנוסף ל-34 אסיסטים שמסרה. גם בכדורים החוזרים השליטה שלה הייתה מפלצתית, עם 54 כאלה לעומת 30 של היריבה.

את קלעי המנצחת הובילו בן קרטר (שהאריך את חוזהו היום) וקייסי פראת'ר עם 19 נקודות כל אחד, ג'וש ניבו הוסיף 14, מארקל בראון תרם 12 ויהונתן שולדבראנד ורזיאל חיון סיימו עם 11 כל אחד. ג'ו רגלנד מסר 10 אסיסטים וחואקין שוכמן הוריד 13 ריבאונדים. בנהריה, מייקל יאנג רשם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, עידו דוידי וג'רון בלוסומגיים קלעו 14 כל אחד.

בית הלחמי. הקבוצה שלו שטפה את נהריה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי