ג'ונסון מחוץ לסגל חולון מול הרצליה, טוקוטו חוזר בהפועל ת"א

כריס ג'ונסון | FIBA

בראשון: רגע לפני חצי גמר הבלקנית, הסגולים יארחו את האקס דרוקר שיקווה לקטוע רצף של שישה הפסדים. האדומים ישחקו בבית נגד הפועל חיפה ויקבלו בחזרה את הפורוורד ששב אחרי חודשיים, אך מנגד, ג'ונס ייעדר

(גודל טקסט)

סיום הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל מתקרב בצעדי ענק ומחר (ראשון) ייערכו שני משחקים במסגרת המחזור ה-26: הפועל חולון תארח את בני הרצליה מהתחתית ותקווה לרשום ניצחון שלישי ברציפות, בעוד הפועל תל אביב תחפש לברוח מהקו האדום במפגש ביתי מול העולה החדשה, הפועל חיפה, שהבטיחה את מקומה בבית העליון אך נמצאת במומנטום שלילי.

הפועל חולון – בני הרצליה (19:00)

הפועל חולון נמצאת בכושר נהדר בליגה המקומית, עם שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים. בחזרה הגנרלית לפיינל פור הליגה הבלקנית שיתקיים השבוע ובו יפגשו את גלבוע/גליל בחצי הגמר, הסגולים יארחו את בני הרצליה שמסובכת בקרבות התחתית. חולון ניצחה בשמונה הפעמים האחרונות שפגשה את הקבוצה מהשרון. מי שנמצא בכושר מדהים הוא טיירוס מגי, שכיכב בניצחונות על הפועל ירושלים ועל מכבי ראשל"צ עם 26 ו-31 נקודות בהתאמה, כולל סל מדהים מחצי מגרש נגד הקבוצה של גיא גודס. מגי נכלל כמובן בין חמשת הזרים שסטפאנוס דדאס רשם להתמודדות, יחד עם סי ג'יי האריס, אייזיאה מיילס, מקסים דה זאו ונייט ססטינה, כשמי שנותר מחוץ לסגל הפעם הוא כריס ג'ונסון.

מנגד, בני הרצליה מגיעה בתקופה רעה במיוחד, בה רשמה שישה הפסדים רצופים. בשבוע שעבר היא נכנעה בביתה 99:89 להפועל ת"א, שעברה אותה בדרך למקום העשירי בטבלה. שרון דרוקר יפגוש את האקסית ויזדקק למשחק טוב נוסף של מקס היידגר, שמושאל ממכבי ת"א. האמריקאי שותף לכל 40 הדקות נגד האדומים וקלע 22 נקודות. שחקן נוסף שהקבוצה של דדאס תצטרך לשים לב אליו הוא קוטי קלארק, שסיפק שורה סטטיסטית נהדרת בהפסד להפועל ת"א – 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

סי.ג'יי האריס, סטפאנוס דדאס | דני מרון

הפועל תל אביב – הפועל חיפה (20:00)

הפועל תל אביב נמצאת בעיצומו של מסע בריחה מהתחתית, עם ארבעה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים. האדומים עלו למקום העשירי לאחר שגברו בחוץ על בני הרצליה, בהובלת שני הגארדים הישראלים: בר טימור הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות, ים מדר קלע 16 והשווה שיא קריירה עם 10 אסיסטים. דני פרנקו יקבל בחזרה את ג'יי פי טוקוטו, שנעדר בחודשיים האחרונים עקב פציעה. עם זאת, הוא ייאלץ להתמודד ללא טייריק ג'ונס, שסובל מנקע באצבע ולא נרשם למשחק.

הפועל חיפה אמנם הבטיחה את מקומה בבית העליון, אך היא נמצאת בתקופה לא טובה. בשני משחקיה האחרונים היא הפסידה בפער מצטבר של 45 נקודות. במשחק הקודם היא הובסה בביתה 83:68 על ידי גלבוע/גליל, לאחר שפיגרה ב-24 נקודות במהלך ההתמודדות. הקבוצה מהכרמל, שחזרה לליגה הבכירה לאחר שני עשורים, תחפש לנצח בחוץ את האדומים לראשונה מאז 1978.

ים מדר, ג'יי פי טוקוטו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי