חולון ניצחה לאחר עוד הצגה של מגי, הפסד ביתי להפועל ת"א

טיירוס מגי | אודי ציטיאט

הגארד המשיך בכושר האדיר וקלע 28 נקודות בדרך ל-85:90 על בני הרצליה. דדאס ושחקניו יגיעו במומנטום מצוין לפיינל פור הבלקנית בשלישי. הפסד שביעי רצוף לדרוקר. הפועל חיפה גברה בחוץ 71:80 על קבוצתו של פרנקו

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגת העל בכדורסל נפתח הערב (ראשון) עם שני משחקים: בראשון, הפועל חולון המשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון 85:90 ביתי נגד בני הרצליה. לאחר מכן, הפועל חיפה ניצחה בחוץ את הפועל תל אביב 71:80 והשאירה מאחוריה את התבוסות ממשחקיה הקודמים.

הפועל חולון – בני הרצליה 85:90

ניצחון שלישי רצוף ושמיני בתשעת המשחקים האחרונים לקבוצה של סטפאנוס דדאס, ומי שחתום על כך יותר מכל שחקן אחר הוא טיירוס מגי. הגארד, שלהט מול הפועל ירושלים ומכבי ראשל"צ בשבוע שעבר, הפציץ הערב פעם נוספת ודאג שהסגולים-זהובים יגיעו במצב רוח מרומם לפיינל פור הליגה הבלקנית שיתקיים באולמם הביתי, ובו יפגשו את הפועל גלבוע/גליל בשלישי הקרוב. עבור שרון דרוקר ושחקניו מדובר בהפסד שביעי רצוף, שמשאיר אותם במקום ה-11 בטבלה.

מגי המשיך בכושר הלוהט | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב – הפועל חיפה 80:71

חניכיו של אלעד חסין הפסידו בהפרש מצטבר של 45 נקודות את שני המשחקים הקודמים, ורצו לתקן את הרושם במשחק החוץ לקראת הפתיחה של הבית העליון. מי שהוביל את הקבוצה מהכרמל לניצחון היה קינן אוואנס, שהוביל את הקלעים עם 22 נקודות. הרכז האמריקאי הקשה מאוד על שחקניו של דני פרנקו, וסחט לא פחות מ-11 עבירות. לנארד פרימן תרם 15 נקודות, ומן הצד השני ג'סטין טילמן רשם עוד משחק מצוין של 29 נקודות. ג'יי פי טוקוטו, שחזר לסגל המארחת לאחר פציעה ממושכת, קלע 10 נקודות. העולה החדשה מדורגת במקום החמישי, בעוד המפסידה נמצאת במקום העשירי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי