ספרופולוס לקח אחריות על ההפסד: "לא הצלחנו לעצור את אגאדה"

קיילב אגאדה | לירון מולדובן

מכבי תל אביב נכנעה לראשונה בתולדותיה להפועל ב"ש והמאמן הודה: "אנחנו צריכים לעשות עובדה טובה יותר, זו אשמה שלי". כריס ג'ונס: "זה היה משחק רע"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב השני בליגת העל עם הפסד היסטורי: הוא לא שינה יותר מדי, אבל ה-93:79 באולם הקונכיה להפועל באר שבע משמעותו שמכבי תל אביב הפסידה לראשונה בתולדות המועדון לאדומים מבירת הנגב.

ביום שלישי תארח מכבי תל אביב את הפועל חיפה בפתיחת הבית העליון ושם היא תקווה לשמור על המקום הראשון, אבל על ההפסד החמישי העונה ב-24 משחקים אמר המאמן יאניס ספרופולוס: "הפועל ב"ש שיחקה טוב יותר ורצתה יותר את המשחק, אני מברך אותה על הניצחון. הפסדנו וזאת האחריות שלי. נמשיך ונשחק טוב יותר בסיבוב השלישי".

מי שהוביל את ב"ש לניצחון הנפלא היה קיילב אגאדה, שקלע לא פחות מ-43 נקודות מול החבורה הצהובה שחסרה שחקני מפתח כמו סקוטי ווילבקין, אנטה ז'יזיץ', אותלו האנטר ועומרי כספי, אבל המאמן היווני לקח אחריות גם במקרה זה: "ניסינו לעצור אותו. אני לא אוהב את זה שאנחנו מאפשרים לשחקן אחד לקלוע כל כך הרבה. החלפתי עליו שחקנים. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר, זו אשמה שלי".

כריס ג'ונס היה הקלע המצטיין של מכבי ת"א עם 19 נקודות ולאחר המשחק הוא אמר: "היה קשה מאוד נגד יריבה חזקה ושחקן שקלע 43 נקודות נגדנו. זה היה רע ואנחנו צריכים לעשות הרבה התאמות לקראת הפלייאוף ולשחק יותר טוב מזה. לפני הפלייאוף צריך לשחק כדורסל טוב וזה לא מה שעשינו".

שחקני מכבי תל אביב | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי