אחרי הזכייה בליגה הבלקנית: חולון תתארח אצל הפועל תל אביב

מקסים דה זאו | דני מרון

בשבת: דדאס וחניכיו מגיעים להיכל שלמה במצב רוח מרומם ויקוו להיצמד לאילת השנייה לפני פתיחת הבית העליון. האדומים, שרוצים לברוח מהתחתית, מחפשים ניצחון ראשון על הסגולים מאז אפריל 2018

(גודל טקסט)

במפגש שיהווה עבור שתי הקבוצות את סיום הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל, הפועל תל אביב תארח מחר (שבת, 20:30) את האלופה הטרייה של הליגה הבלקנית, הפועל חולון, במסגרת המחזור ה-23. מבחינת האדומים, מדובר בהזדמנות יקרה להגדיל את הפער משאר הקבוצות בתחתית הבוערת, בעוד האורחת תקווה להיצמד למדורגת שנייה, הפועל אילת, לפני פתיחת הבית העליון.

במשחקה האחרון, הפועל תל אביב נעצרה לראשונה אחרי שישה משחקים על פחות מ-90 נקודות, בהפסד 80:71 להפועל חיפה. הקבוצה של דני פרנקו הצליחה לקלוע מחוץ לקשת שלוש פעמים בלבד, אך יש גם מקום לאופטימיות. ג'סטין טילמן המשיך ביכולת הנפלאה שהוא מפגין לאחרונה כשקלע 29 נקודות. בנוסף, ג'יי פי טוקוטו חזר לאחר פציעה ממושכת ותרם 10 נקודות. כעת, המארחת רוצה לרשום לעצור רצף של שלושה הפסדים נגד יריבות מהבית העליון, ולהתבסס במקום העשירי בטבלה.

מנגד, הפועל חולון מגיעה במצב רוח טוב בהרבה, לאחר שזכתה אמש בתואר הרביעי בתולדותיה, והראשון במסגרת בינלאומית. לאחר שגברה על גלבוע/גליל בחצי הגמר, הצליחו חניכיו של סטפנוס דדאס לרשום מהפך ולנצח 75:91 את אקדמיק פלובדיב הבולגרית בגמר הליגה הבלקנית. במסגרת הליגה, הסגולים רשמו במשחק האחרון את ניצחונם השלישי ברציפות עם 85:90 על בני הרצליה אחרי תצוגת ענק נוספת של טיירוס מגי. כעת, הם יקוו להמשיך ברצף הנהדר של שישה ניצחונות רצופים על האדומים, ולהימנע מהפסד ראשון ליריבתה מאז אפריל 2018.

ג'סטין טילמן, יונתן מור | דני מרון
שחקני הפועל חולון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי