חם, לוהט, רותח: הקהל התפרע, הפועל ת"א ניצחה 98:104 את חולון

ים מדר חוגג
ים מדר חוגג | ברני ארדוב

משחק עצבני בהיכל שלמה הסתיים עם ניצחון דרמטי של המארחת, כאשר לפני כן אוהדי האדומים השליכו חפצים לעבר פניני, ודני פרנקו הורחק. על הפרקט, 20 שלשות של הסגולים לא הועילו לדדאס. ים מדר הוביל עם 23 נקודות

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגת העל בכדורסל הושלם הערב (שבת), כאשר הפועל תל אביב אירחה את הפועל חולון בהיכל שלמה ולאחר משחק עצבני עם סקור גבוה במיוחד ניצחה אותה 98:104. למרות המשחק הטוב שהתרחש על הפרקט, מההתמודדות הזו אנו בעיקר נזכור את התפרעות הקהל הביתי, שהשליך חפצים על גיא פניני והביא לעצירת המשחק מספר פעמים.

הרבע הראשון נפתח עם קצב אדיר, כאשר אייזיה מיילס מפרק את הגנת המארחת עם ארבע שלשות בתוך דקות ספורות, ולמרות שרז אדם וג'סטין טילמן ניסו להשאיר את האדומים בתמונה, טיירוס מגי וגיא פניני המשיכו במטח השלשות וסגרו רבע ראשון עצום של 26:36 לחולון. בפתיחת הרבע השני קיבלנו אירוע חמור: פניני ספג גלילי נייר טואלט מהאוהדים המקומיים, וקפטן חולון לא נותר אדיש, כאשר בתגובה הוא זרק על הקהל את הגלילים בחזרה וסינן לעברם קללות.

הרוחות המשיכו להתלהט כשדקות ספורות לאחר מכן דני פרנקו כעס על צוות השיפוט, קיבל עבירה טכנית שנייה והורחק מהמשחק. המשחק נעצר, ולאחר שחודש הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, ולמרבה ההפתעה זו הייתה הפועל ת"א. למרות שחסרה את מאמנה, המארחת רצה ל-4:17 והשוותה את התוצאה ל-50:50. עד המחצית חולון נטלה את ההובלה מחדש, 57:59 בירידה לחדרי ההלבשה.

דני פרנקו | ברני ארדוב

אוהדי הפועל תל אביב המשיכו להתפרע ברבע השלישי, ולאחר שהשליכו כוס שתייה שניתזה לעברם של השופט עמית בלק ופניני, צוות השיפוט החליט לעצור את המשחק. לאחר מספר דקות של דיונים חודש המשחק בשנית, אך הכרוז פנה לקהל והודיע להם כי בפעם הבאה שיושלכו חפצים לעבר הפרקט המשחק יופסק ולא יחודש. על הפרקט, המשחק המשיך להיות צמוד ושוויוני, ושתי הקבוצות ירדו ב-78:78 לקראת עשר הדקות המכריעות.

הרבע הרביעי היה דו-קרב של ממש. שלשות של סי ג'יי האריס ומקסים דה זאו מצד אחד, ושלשה של פול סטול בצירוף סל של בר טימור העבירו את היתרון מצד לצד. במצב של 87:87, הפועל ת"א יצאה לריצת 3:10 בהובלת טימור וטילמן שהעלתה אותה ליתרון שבע נקודות, אותו היא לא שמטה עד הסיום. 98:104 בסיום.

עם הניצחון, הפועל ת"א עולה למאזן של שמונה ניצחונות לעומת 16 הפסדים ומתרחקת מעט ממכבי חיפה שנושפת בעורפה. מנגד, לאחר שזכתה בליגה הבלקנית, חולון מאבדת את המקום השני להפועל אילת עם הפסדה השמיני העונה בליגה. את קלעי המקומיים הוליך ים מדר עם 23 נקודות, ג'סטין טילמן עם 19 ו-8 ריבאונדים ובר טימור עם 17 סייעו לו. אצל חולון, אייזיה מיילס בלט עם 28 נקודות, כאשר טיירוס מגי קלע 23 משלו וכריס ג'ונסון הוסיף 18.

כריס ג'ונסון | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי