בשיניים: מכבי ת"א חזרה מפיגור 15 בדרך ל-76:85 על הפועל חיפה

סקוטי ווילבקין | דני מרון

האלופה התאוששה ממחצית ראשונה חלשה בדרך לניצחון ביתי בפתיחת הבית העליון. ווילבקין התעלה במחצית השנייה בדרך ל-25 נקודות. דאבל-דאבל ענק של אוואנס לא הספיק לקבוצה מהכרמל

(גודל טקסט)

משחק הפתיחה של הבית העליון בליגת העל בכדורסל נערך הערב (שלישי) ביד אליהו. מכבי תל אביב, שסיימה את הסיבוב השני עם שני הפסדים בשלושה משחקים, חזרה למסלול הניצחונות עם 76:85 על הפועל חיפה לאחר קאמבק במחצית השנייה.

העולה החדשה פתחה את ההתמודדות בריצת 2:8 מהירה, ולמרות שהאלופה כבר הצליחה להקטין את הפער לשלוש נקודות, חניכיו של אלעד חסין הצליחו לברוח מחדש בדרך ל-11:20. שני סלים רצופים של טי. ג'יי קליין אפשרו לצהובים לרדת בסוף הרבע בפיגור סביר, 24:19. ברבע השני, שלשות של קליין ושל סקוטי ווילבקין גרמו לכך שהפער יישאר מינימלי, אך בחמש הדקות האחרונות של הרבע, הקבוצה מהכרמל טסה לריצת 8:21, בראשותו של קינן אוואנס, שקלע וחילק לחבריו אסיסטים ללא הפסקה. לאחר 20 דקות, האורחת הובילה 39:54.

במחצית השנייה, מכבי תל אביב התעוררה, בעיקר בזכות ווילבקין. המארחת הקטינה את ההפרש בהדרגה, וחמש נקודות רצופות של הגארד האמריקאי הקטינו את ההפרש לשלוש. סל של איגור נסטרנקו קבע את תוצאת הרבע, 60:65 חיפאי. ברבע המכריע, המהפך הושלם. סל של דרגאן בנדר העניק לקבוצה של יאניס ספרופולוס את היתרון. בהמשך, כריס ג'ונס מצא את אלייז'ה בראיינט מתחת לסל עם אסיסט יפה, אך לאחר מכן ג'ייסון סיגרס השווה את התוצאה וגרם למאמן היווני לבקש פסק זמן כשלוש דקות לסיום.

איגור נסטרנקו, עוז בלייזר | דני מרון

בדקה האחרונה, סל של ווילבקין לשתי נקודות קבע יתרון של ארבע נקודות. לאחר מכן, האדומים איבדו את הכדור, והצהובים יצאו להתקפה מתפרצת שהסתיימה בסל ועבירה של אלייז'ה בראיינט. קליעות עונשין נוספות של עוז בלייזר חתמו את תוצאת המשחק.

אנטה ז'יז'יץ', עמית שמחון | דני מרון

סקוטי ווילבקין כיכב עם 25 נקודות, אלייז'ה בראיינט הוסיף 15. מנגד, קינן אוואנס בלט עם דאבל-דאבל נהדר של 21 נקודות ו-11 אסיסטים, אך רובם הגיעו במחצית הראשונה. עמית שמחון קלע 13.

כריס ג'ונס, טי. ג'יי קליין, סקוטי ווילבקין | דני מרון
ראקים באקלס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי