הפועל ת"א רוצה להמשיך במומנטום, נהריה תרד ליגה באופן רשמי?

בר טימור, ים מדר
בר טימור, ים מדר | ברני ארדוב

האדומים יצפינו לרוממה ויתמודדו מול מכבי חיפה במטרה לרשום ניצחון שלישי ברציפות, הירוקים מקווים להבעיר את התחתית ולהיצמד להרצליה, שתתארח בעין שרה ויודעת שניצחון שלה יוריד את הסגולים ללאומית

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל מתקרבת לשלבי ההכרעה שלה, ומיקומי הקבוצות בפלייאוף התחתון מתחילים לקבל צורה. מחר (ראשון) ייערכו שני משחקי תחתית בעלי חשיבות גדולה, כאשר בני הרצליה תצא לנהריה בעוד הפועל תל אביב תצפין לרוממה ותשחק מול מכבי חיפה המקומית.

עירוני נהריה – בני הרצליה (19:00)

רק ביום שבת האחרון הסגולים הוליכו ב-15 הפרש נגד מכבי ראשון לציון, אך התפרקו ברבע הרביעי ו"הצליחו" להפסיד גם לחבורתו של גיא גודס בתוצאה 88:80 שהיה ההפסד התשיעי שלהם ברציפות. כעת, אחרי עונה רעה במיוחד, גורל הקבוצה יכול להיות מוכרע סופית במידה ותפסיד גם להרצליה, או לחילופין אם מכבי חיפה תנצח את הפועל ת"א.

בכלל, מדובר במפגש בין שתי הקבוצות בכושר הכי גרוע בליגה: האורחת סוחבת על גבה רצף מזעזע של שמונה הפסדים רצופים, ונהריה, כאמור, סופרת תשעה כאלה משלה. אגב, הניצחון האחרון של הרצליה לפני תחילת רצף ההפסדים היה בתחילת מרץ, אז היא גברה על אותה נהריה בעין שרה.

שחקני בני הרצליה | דני מרון

מכבי חיפה – הפועל תל אביב (20:00)

שבוע בדיוק לפני המשחק הכי חשוב שלהם העונה נגד בני הרצליה בחוץ, לירוקים יש סיכוי לשפר עמדות לקראת קרב ההישרדות מול החבורה מהשרון. לשם כך, הם יצטרכו לנצח את האדומים, שנמצאים במומנטום טוב משלהם, הכולל שישה ניצחונות בתשעת המחזורים האחרונים.

לאחר שספג קנס כספי ועונש הרחקה על תנאי זכר להתנהגות שלו כלפי השופטים במהלך המשחק נגד הפועל חולון, דני פרנקו יודע כי ניצחון מחר יבטיח הישארות בליגה עבור קבוצתו באופן כמעט סופי. למרבה ההפתעה, מכבי חיפה מגיעה עם רצף מעודד של שלושה ניצחונות ליגה על האורחת, כאשר היא תשמח להשלים סוויפ עונתי על האדומים. בפעם האחרונה שזה קרה, השנה הייתה 1999, ומאיר טפירו כיכב עם טריפל דאבל היסטורי.

רומן סורקין | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי