סכנת ירידה ממשית: מכבי חיפה מארחת את נהריה וחייבת ניצחון

כריס דאו, מייקל בריסקר | דני מרון

חמישי בליגת העל בכדורסל: הירוקים רחוקים שני ניצחונות מהקו האדום, וכשנותרו עוד ארבעה מחזורים, הם חייבים להשיג ניצחון נגד את האורחת שאיבדה סיכוי להישאר. הסגולים ישלימו סוויפ עונתי על הקבוצה מהכרמל?

(גודל טקסט)

במסגרת המחזור ה-29 בבית התחתון בליגת העל בכדורסל, מכבי חיפה תארח מחר (חמישי, 19:35) את עירוני נהריה ותנסה להימנע מגורל דומה לזה של הסגולים, שירדה לליגה הלאומית אחרי הפסד 97:85 ביתי לבני הרצליה.

מכבי חיפה מדורגת במקום הלפני האחרון, שכידוע מוביל אף הוא לליגת המשנה, והיא רחוקה שני ניצחונות מבני הרצליה שנמצאת מעל הקו האדום. במשחקם האחרון, הירוקים נכנעו בבית 92:88 להפועל תל אביב, במשחק בו קלעו שש שלשות ואיבדו לא פחות מ-21 כדורים. כריס דאו הוביל עם 24 נקודות, והוסיף על כך שיא קריירה בארץ של 10 כדורים חוזרים. כשנותרו עוד ארבעה משחקים לתום העונה, במועדון ברור שהם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד.

כאמור, ההפסד האחרון לבני הרצליה קבע כי עירוני נהריה תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. ג'רון בלוסומגיים המשיך בכושר הנהדר עם 30 נקודות, אך זה לא הספיק כדי להשיג את הניצחון עבור קבוצתו. הסגולים ניצחו שלוש פעמים בלבד במסגרת הליגה העונה, אך שניים מאותם ניצחונות הגיעו נגד מכבי חיפה. הסוויפ העונתי הקודם של היורדת על הקבוצה מהכרמל היה לפני 17 שנה, אז עמית בן דוד, שמאמן כיום את הירוקים, שיחק במדי נהריה.

ג'רום בלוסומגיים | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי