דיווח: טיילר דורסי סגר באולימפיאקוס, המעבר תלוי בתנאי אחד

טיילר דורסי | ברני ארדוב‎

ביוון טוענים כי גארד מכבי ת"א סיכם בקבוצה מפיראוס, אולם יגיע אליה רק אם לא ישיג חוזה ב-NBA בקיץ הקרוב. כך או כך, הודעה רשמית בעניין לא תצא עד סוף העונה כיוון שהשחקן תחת חוזה

(גודל טקסט)

כשמכבי תל אביב החתימה את טיילר דורסי ב-2019, המחשבה המקורית שלה הייתה לנצל את שורשיו הישראלים של הגארד על מנת לרשום אותו כישראלי באיגוד הכדורסל. בסופו של דבר, האמריקאי לא זכה לקבל אזרחות כיוון שהחזיק גם בדרכון יווני, עליו הוא לא הסכים לוותר, וכעת מסתמן שהוא עתיד לנצל אותו החל מהעונה הבאה. ביוון דווח הערב (רביעי) כי דורסי הגיעו לסיכום עם אולימפיאקוס.

באתר "ספורטדוג" נכתב כי למרות שישנן הבנות בין שחקן הצהובים למועדון מפיראוס, דבר אחד עלול למנוע את המעבר: כפי שעשה אלייז'ה בראיינט בשבוע האחרון, גם דורסי מקווה למצוא קבוצה ב-NBA והחתימה שלו באולימפיאקוס תלויה בכך שלא יקבל הצעה מהליגה הטובה בעולם. עוד ציינו ביוון כי הודעה רשמית בעניין לא תצא בכל מקרה, כיוון שהגארד עדיין תחת חוזה במכבי תל אביב.

כבר לפני כשבועיים דווח בתקשורת היוונית כי דורסי "קיבל הצעה מאולימפיאקוס והשיב במסר חיובי". השחקן בן ה-25 ערך 34 הופעות ביורוליג העונה וקלע 11.2 נקודות בממוצע, ב-485 לשתיים ו-39.4 לשלוש. בליגה הוא שותף ב-13 משחקים ורשם ממוצע דומה של נקודות – 11.7, לצד שיפור באחוזים מחוץ לקשת עם 44%.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי