Sport1 Banner

ליגת העל תימשך ביום רביעי בבועה באילת; אות'לו האנטר תקף

בר טימור, עומרי כספי | ברני ארדוב

דירקטוריון המנהלת התכנס והחליט על חידוש הפעילות וכל יום ייערכו שלושה משחקים בעיר הדרומית. אם תהיה רגיעה במצב הביטחוני, המשחקים יתקיימו באולמות הביתיים של כל קבוצה. שחקן מכבי ת"א ודריל מונרו מתנגדים

(גודל טקסט)

דירקטוריון מנהלת ליגת העל התכנס הבוקר (שישי) לישיבת חירום שבסיומה יצאה הבשורה החשובה על המשך עונת 2020/21 במתכונת של בועה באילת החל מיום רביעי הקרוב. מטרת הדיון הייתה למצוא פתרון שיאפשר את השלמת העונה וזאת לאחר שנודע על מהלך של חלק מהזרים שמתארגנים לעזוב את ישראל בשל ההסלמה, אלא שכעת נמצא הפתרון.

המשחקים יחודשו ביום רביעי הקרוב והחל מהיום לקבוצות ניתן אור ירוק לרדת לאילת ולפתוח בהכנות לחזרת הליגה, במטרה לקיים שלושה משחקים ביום. אם תושג הסכמה על רגיעה בהקדם, המשחקים ייערכו ביום שלאחר סיום המערכה באולמות הביתיים של כל קבוצה.

הראשון לצאת נגד ההחלטה היה הסנטר של מכבי ת"א, אות'לו האנטר שתייג את מנהלת הליגה בציוץ הבא: "שוב הראיתם לעולם שהבידור יותר חשוב לכם מחיי אדם". דריל מונרו, מכוכבי מכבי ראשון לציון, שיתף את הציות של האנטר וכתב "פשוט לא ייאמן".

"המשחקים יחזרו ביום ד' ה-19/5 בבועה באילת. קבוצות יוכלו לרדת לעיר הדרומית החל מהיוםעל מנת להתאמן ולהתכונן ליום רביעי", נמסר מהמנהלת רשמית, "במידה ותהיה רגיעה במצב הביטחוני, הליגה תחזור לפעילות רגילה באולמות הביתיים של כל קבוצה כיממה לאחר סיום המערכה. מנהלת הליגה רואה בביטחון השחקנים חשיבות עליונה, מכבדת את רגשות השחקנים ומאמינה שפתרון זה יאפשר לכולם להמשיך בפעילות למרות המצב הביטחוני כרגע. בבועה באילת ישוחקו שלושה משחקים ביום".

אותלו האנטר, סולימאן בריימו | ברני ארדוב

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל עדכן מהמתרחש בישיבה וכתב בטוויטר עוד לפני ההודעה הרשמית: לא יכול להגיד שאני מופתע אבל לשמחתי עד עכשיו קונצנזוס להמשיך. כולל מקבוצות שמאבדות את רוב הזרים שלהן (כנראה). רוב החברים גם מגלים הבנה לזרים שחוששים ועוזבים. יש עוד מלא קשיים אבל אני מאמין שליגת העל תשוחק כל או אחרת עד סוף העונה"

כאמור, זרים רבים בקבוצות שונות הודיעו בימים האחרונים על כוונתם לעזוב בקרוב את ישראל וקראו להכריז על סיום העונה. הקבוצות הציעו להם לעבור זמנית ליוון או קפריסין, עד שתושג רגיעה, אך אלה הודו להם על המחשבה והבהירו כי ברצונם לשוב הביתה.

עוד באותו נושא: גיא הראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי