המנהלת קבעה: יורדת אחת בלבד, הליגה תמנה 14 קבוצות בעונה הבאה

סקוטי ווילבקין, יפתח זיו | מאור אלקסלסי

בשל המצב הביטחוני, הוחלט כי לא תהיה יורדת נוספת. הקבוצות צפויות לשחק בבועה באילת מיום חמישי ויוכלו להחתים שחקנים במקום זרים שעזבו/יעזבו. גמר הגביע נדחה ל-27 במאי

(גודל טקסט)

בישיבת דירקטוריון שהתקיימה הבוקר (שלישי) הוחלט כי בסיום העונה הנוכחית בליגת ווינר סל תרד קבוצה אחת בלבד – זאת על מנת לשמור על ערך הספורטיביות. המשמעות היא שבעונה הבא ייתכן שישחקו 14 קבוצות בליגה הבכירה.

כמו כן, במידה שלא תהיה רגיעה במצב הביטחוני, הקבוצות יעברו לאילת ביום רביעי ויתחילו בבועת משחקים ביום חמישי. כמו כן, החל מהיום, על כל זר שעזב/יעזוב, תוכל קבוצתו להחתים שחקן זר/ישראלי במקומו – זאת בתנאי שלא שיחק בליגת העל בקבוצה אחרת אחרי ה-5 במאי.

שחקן שיירשם יבוא על חשבון זר שייגרע מהסגל. שחקן שייגרע מהסגל לא יוכל לחזור לשחק העונה בליגה. קבוצה שאף זר שלה לא עזב לא תוכל להחתים שחקן נוסף. לגבי שחקנים פעילים מליגה שנייה, ניתן להחתים רק שחקנים שסיימו את העונה. ניתן יהיה להחתים שחקנים עד יום לפני תחילת סדרות חצאי הגמר.

בנוסף, גמר גביע המדינה, בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון, אשר היה אמור להתקיים ב-13 במאי ונדחה, ייערך ב-27 במאי בהיכל טוטו חולון – בו היה אמור להיערך במועד המקורי. הכרטיסים למועד המקורי תקפים גם למועד החדש ומי שיהיה מעוניין להחזיר את הכרטיס שרכש יקבל החזר כספי מלא.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי