אייזיאה מיילס וטיירוס מגי יעזבו את הפועל חולון

אייזיאה מיילס | ברני ארדוב

שלושה ימים לאחר נפילת רקטה בסמוך לאולם הביתי של הקבוצה, שחקן הפנים נכנע ללחץ כבד מצד משפחתו לצאת מישראל במהרה ויחד עם הגארד הפצוע שגמר את העונה, השניים יטוסו בין רביעי לחמישי. וגם: דה זאו נפצע

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

המצב הביטחוני ממשיך להשפיע קשות על קבוצות הספורט בישראל. היום (שלישי) הפועל חולון הודיעה כי שניים מכוכביה, אייזיאה מיילס וטיירוס מגי, יעזבו את הארץ בלילה שבין רביעי לחמישי. בכל הנוגע למיילס מדובר במכה מקצועית גדולה לקבוצה של סטפאנוס דדאס, לאור היכולת האדירה שגילה שחקן הפנים בתקופה האחרונה. באשר למגי, הגארד בכל מקרה סיים את העונה בשבוע שעבר, בעקבות שבר בידו.

בקבוצה הסבירו כי בימים האחרונים מיילס היה נתון ללחץ כבד מצד משפחתו, שהפצירה בו לעזוב את ישראל במהרה. הפורוורד/סנטר רצה להישאר, אולם לאחר נפילת הרקטה בסמוך להיכל טוטו בזמן האימון בצהרי יום שבת, השחקן החליט לעזוב. בחולון ביקשו לציין כי גם ביום ההפגזות הראשון לעבר מרכז הארץ, מיילס סעד בסמוך למקום בו התפוצץ אוטובוס מפגיעה ישירה, כחצי שעה בלבד לפני המקרה.

"מועדון הפועל חולון מבקש לחזק ולחבק את שחקני הקבוצה תוך תקווה שימים טובים ושקטים יגיעו במהרה", נמסר מטעם הסגולים.

בנושא אחר, מקסים דה זאו ייעדר מספר אימונים בשל פציעה בשוק שממנה הוא סובל כבר מספר ימים. לשחקן הוצע לטוס באופן זמני למשפחתו בבלגיה, אך לאחר מחשבה דה זאו החליט שברצונו להישאר בארץ כאות הזדהות עם חבריו לקבוצה.

דה זאו. מזדהה עם חבריו לקבוצה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי