הצעיר ביותר: נועם דוברת מונה לקפטן מכבי ראשון לציון

נועם דוברת
נועם דוברת | עודד קרני

בגיל 18 בלבד, הכוכב הצעיר של הכתומים החליף את דריל מונרו והפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות המועדון שמקבל את התפקיד: "כבוד גדול עבורי בתור שחקן שגדל כאן, מבטיח להמשיך ולהביא כבוד לראשל"צ"

(גודל טקסט)

נועם דוברת הפך בשנים האחרונות לאחד הכישרונות העולים בכדורסל הישראלי, זאת לאחר שזכה לדקות בכורה במדי מכבי ראשון לציון כבר בגיל 16.5 ואף זכה עם נבחרת ישראל לנוער באליפות אירופה, כאשר הוא נבחר גם למצטיין במשחק הגמר.

היום (רביעי) דוברת בן ה-18 כבש פסגה נוספת בקריירה הקצרה שלו כאשר מונה רשמית לקפטן מכבי ראשל"צ והפך כמובן לצעיר ביותר בתפקיד המחייב. "גאה לקבל על עצמי את תפקיד קפטן מכבי ראשון לציון, זהו כבוד גדול עבורי בתור שחקן שגדל במועדון" סיפר דוברת לאחר המינוי.

"רוצה להודות להנהלת המועדון על האמון בי ולצוות המקצועי שבחרו בי לתפקיד, אני מבטיח למלא אותו בצורה הטובה ביותר ולהמשיך להביא כבוד למועדון. עזיבתם של שלושה מהזרים שלנו הותירה חלל גדול בקבוצה, אך עם הסגל שנשאר ועם האוהדים המסורים מאחורינו, אנחנו מוכנים למלא את החלל ולהמשיך להילחם בכל משחק".

את צעדיו הראשונים בכדורסל עשה דוברת כאשר החל להתאמן בבית הספר לכדורסל של מכבי ראשל"צ כבר בגיל 5. לאחר מכן הפך לכוכב במחלקת הנוער ובהמשך גם מונה לקפטן נבחרת הנוער, איתה כאמור הניף את הגביע בתום אליפות אירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי