בראשון: אילת וגלבוע רוצות לצאת מהמשבר ולעלות למקום השלישי

יפתח זיו | לילך וייס

הדרומיים יארחו את הצפוניים בקרב בין שתי קבוצות בעלות מאזן זהה, כאשר המנצחת תתרחק מיריבתה בצמרת הטבלה. ניבו חזר מקפריסין ויהיה בסגל של בית הלחמי, גורדון מקווה להופעה טובה של זיו

(גודל טקסט)

לאחר שליגת העל בכדורסל חזרה לפעילות ונכנסה לקצב גבוה, מחר (ראשון, 18:00) ייערך משחק נוסף במסגרת הבית העליון, כשהפועל אילת השלישית תארח את הפועל גלבוע/גליל הרביעית לקרב צמרת מסקרן בו אחת מהן תצא לדרך חדשה והשנייה תמשיך במומנטום השלילי בו היא מצויה.

המארחת עומדת על רצף ההפסדים הכי ארוך שלה העונה, שלושה משחקים, כולל שניים שנגמרו בתבוסות נגד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב. מנגד, הצפוניים סופרים גם הם רצף הפסדים שהגיע אחרי חמישה ניצחונות ברציפות, ולמרבה הפלא, גם הם הגיעו מול הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, בדיוק כמו יריבתם מחר. ההתמודדות תפגיש שתי קבוצות בעלות מאזן זהה בטבלה, כאשר לכל אחת 17 ניצחונות מול תשעה הפסדים. משמעות הדבר היא שהמנצחת תפתח פער של משחק על פני המפסידה במאבק על המקום השלישי בטבלה.

מעבר לכך, אילת רוצה להשלים סוויפ עונתי על גלבוע, כאשר שני המפגשים הקודמים שנערכו העונה בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות מוחצים לטובתם של הדרומיים. מבחינה מקצועית, ג'וש ניבו נמצא בסגל המארחת, לאחר שחזר מקפריסין שם שהה בשל המצב הביטחוני ששרר בישראל בשבועות האחרונים. בנוסף, ג'ו רגלנד ירצה להמשיך בכושר הנהדר שלו לאחר שבמחזור שעבר רשם שיא עונתי של 14 אסיסטים. מן העבר השני, יפתח זיו מעוניין לחזור לכושר טוב לאחר משחק הנפל נגד מכבי תל אביב, בו הוא קלע 9 נקודות בלבד באחוזים רעים מהשדה.

אריאל בית הלחמי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי