באווירת פלייאוף: גלבוע/גליל ניצחה 95:104 את אילת לאחר הארכה

ג'הייבה פלויד | דני מרון

לאחר שפיגרה לאורך רוב שלבי המחצית השנייה, האורחת ביצעה קאמבק דרמטי, גברה על יריבתה לצמרת בתום משחק נפלא והעפילה למקום השני בטבלה. פלויד הוביל את גורדון עם 20 נקודות, רגלנד פלרטט עם טריפל דאבל מנגד

(גודל טקסט)

הפועל אילת והפועל גלבוע/גליל נמצאות בעונה נהדרת, על כך אין עוררין. בשל כך, שתי הקבוצות לא רגילות לסחוב על גבן רצף הפסדים, אך עם המטען הזה הן הגיעו הערב (ראשון) לאולם בגין באילת, שם המקומיים אירחו את הצפוניים לקרב צמרת נהדר בו הם נכנעו 104:95 לאחר הארכה. בכך, גלבוע מטפסת למקום השני על חשבון יריבתה, שנופלת למקום הרביעי וסופת הפסד ליגה רביעי ברציפות.

לאחר רבע ראשון שקול, האורחת טסה לריצת 3:12 הרבה בזכות אייזיה קאזינס וקרי בלקשיר, שהעלו את קבוצתם ליתרון חמש נקודות עם הירידה לחדרי ההלבשה. שם, התעורר כוכב המשחק: ג'ו רגלנד. הגארד הנהדר של אילת החל במופע שכלל מספר אסיסטים לחבריו, פעולות שהחזירו את היתרון לביתיים.

הדרומיים הצליחו לשמור על היתרון השברירי כמעט עד לסיום, אך במצב של 88:90 לטובתם, דאנק אדיר של ג'הייבה פלויד השווה את התוצאה ושלח את הקבוצות להארכה, לא לפני שיפתח זיו פיספס הזדמנות להכריע את המשחק על הבאזר. בחמש הדקות הנוספות, שתי שלשות גדולות של יותם חנוכי ועמית גרשון הקפיצו את ההפרש לשמונה נקודות עבור גלבוע וסגרו עניין.

אריאל בית הלחמי. פספוס של קבוצתו | דני מרון

אצל המנצחת, לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות כאשר פלויד הוביל עם 20 נקודות, בעוד זיו קלע 17 משלו אליהן הוסיף 7 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים ובלקשיר תרם דאבל דאבל של 15 ו-10 ריבאונדים, גרשון הוסיף 14. את המארחת המאוכזבת הוליך ג'ו רגלנד במשחק שבו הוא עשה הכל עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, בעוד יונתן שולדבראנד צלף ארבע שלשות בדרך ל-16 משלו וקייסי פראת'ר תרם 13 שלא מנעו הפסד מאריאל בית הלחמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי