שעון מעורר: מכבי ת"א הפסידה להפועל ירושלים על הבאזר

אדם אריאל | ברני ארדוב‎

לאחר שתקלה בשעוני המשחק הובילה לעיכוב של 45 דקות בפתיחת ההתמודדות, שתי הקבוצות סיפקו מפגש שהוכרע בשנייה האחרונה. ווילבקין התפוצץ עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, אך שלשה מדהימה של אריאל קבעה 82:83

(גודל טקסט)

שתי היריבות הגדולות בכדורסל הישראלי, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, נפגשו הערב בעיר הבירה במסגרת הבית העליון. לאחר מותחן אדיר, הקבוצה של יונתן אלון רשמה ניצחון 82:83 מרשים על הצהובים על אף הסגל החסר. לעומתם, הקבוצה של יאניס ספרופולוס סופגת הפסד ראשון בבית העליון.

לפני פתיחת המשחק נרשם אירוע חריג ביותר, כאשר התרחשה תקלה בשעונים שגרמה לפתיחת המשחק לצאת לדרך באיחור של כ-45 דקות. הצהובים פתחו את ההתמודדות עם 0:4 מהיר, אך לאחר מכן הירושלמים קלעו שבע נקודות ללא מענה ועלו ליתרון. האלופה התאוששה, וקליעה של כריס ג'ונס עם סיום הרבע קבעה 21:24 צהוב.

שלשה של ג'ונס סידרה לקבוצה של יאניס ספרופולוס יתרון שבע, אך סולימאן בריימו (עם 17 נקודות במחצית הראשונה) ותמיר בלאט דאגו להשאיר בעניינים את הקבוצה הביתית. סקוטי ווילבקין התעורר לקראת סוף הרבע וקלע שלשה בדרגת קושי גבוהה בהתקפה האחרונה של קבוצתו במחצית הראשונה. בשניות האחרונות של הרבע, עידן זלמנסון קלע לאחר ריבאונד התקפה, והאדומים ירדו למחצית בפיגור 43:41 מינימלי.

עמרי כספי, סולימאן בריימו | ברני ארדוב‎
סקוטי ווילבקין, כריס קרמר | ברני ארדוב‎

האורחת פתחה את המחצית השנייה בריצת 4:17 נהדרת, ושלשה של ווילבקין קבעה יתרון 15. תמיר בלאט ועידן זלמנסון דאגו להקטין את ההפרש, ושלשה של אדם אריאל הקטינה ל-67:61 בסיום הרבע. המומנטום הביתי נמשך גם בתחילת הרבע האחרון, והפועל ירושלים השלימה את המהפך בזכות ארבע שלשות רצופות, כולל שתיים של אריאל.

עידן זלמנסון, אנטה ז'יז'יץ' | ברני ארדוב‎

אל הדקה האחרונה נכנסו שתי הקבוצות בשוויון, אך סל נהדר של ווילבקין לשתי נקודות סידר לאלופה יתרון שתיים. אלון ביקש פסק זמן, ובחזרה ממנו בריימו סיים מהלך אלי-אופ נהדר. בהתקפה לאחר מכן, ווילבקין תפר שלשה אדירה, אך ספג עבירה טכנית לאחר שביצע תנועת השתקה לעבר הקהל. בריימו קלע את זריקת העונשין, אך אדם אריאל החטיא שלשה ופספס הזדמנות לנצח עבור קבוצתו את המשחק. הכדור יצא מתחומי המגרש, וכאשר נותרה עוד חצי שנייה, אריאל קיבל הזדמנות נוספת, אותה הוא ניצל כדי לקלוע את שלשת הניצחון שקבעה 82:83 מדהים.

סולימאן בריימו הוביל את המנצחת עם 22 נקודות, תמיר בלאט הוסיף 20. גיבור הניצחון, אדם אריאל, קלע 15. סקוטי ווילבקין להט עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, אך כאמור, זה לא הספיק כדי להשיג את הניצחון.

סקוטי ווילבקין | ברני ארדוב‎
אדם אריאל | ברני ארדוב‎
אדם אריאל | ברני ארדוב‎
שחקני הפועל ירושלים חוגגים | ברני ארדוב‎
סקוטי ווילבקין | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי