מכה למכבי ראשל"צ: נועם דוברת הפצוע צפוי להיעדר כחודשיים

נועם דוברת | עודד קרני

הקפטן (18, 1.96) שנפצע במהלך הניצחון 93:99 על הפועל ת"א ופונה לבית החולים, לא רק יחמיץ כצפוי את גמר הגביע בחמישי נגד מכבי ת"א אלא ייעדר לתקופה ממושכת בשל שבר פריקה של המרפק. העונה רשם 10.6 נק' בממוצע

(גודל טקסט)

גמר גביע המדינה אמור להיות מעמד מרגש עבור כל קבוצה באשר היא, אם כי מכבי ראשון לציון זועמת על קיום המשחק נגד מכבי תל אביב ביום חמישי, המועד המקורי. הקבוצה, כזכור, איימה שלא להופיע או לשחק עם קבוצת הנוער. ככה זה כאשר זר אחד בלבד נשאר בארץ בשל המצב הבטחוני. ואם זה לא מספיק, הקבוצה ספגה עוד מכה.

קפטן הקבוצה נועם דוברת (18, 1.96) שנפצע במהלך הניצחון 93:99 על הפועל תל אביב ופונה לבית החולם, אובחן כסובל משבר פריקה של המרפק. דוברת נבדק ועבר החזרה של הפריקה במרכז רפואי 'שמיר', בנוסף עבר בדיקת CT של המרפק להערכת חומרת הפציעה. להערכתם של רופא הקבוצה ד"ר דרור לינדנר ומנהל יחידת כף יד ד"ר ארז אבישר, הוא צפוי להעדר מהמגרשים לתקופה של כחודשיים.

כזכור, רק לפני שישה ימים מונה דוברת לקפטן הקבוצה במקום דריל מונרו והפך לקפטן הצעיר ביותר שלה. בעונה הסדירה הוא רשם 26.9 דק' בממוצע לערב בהן תרם 10.6 נק', 2.9 ריב' ו-3.4 אס'. משחק השיא שלו היה נגד בני הרצליה כשתרם 23 נק'.

נועם דוברת | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי