גודס זעם על ספרופולוס: "להגיד שראשל"צ השתפרה זה מגוחך"

גיא גודס | דני מרון

רגע לפני גמר גביע המדינה בין מכבי ת"א למכבי ראשל"צ, הקבוצות נפגשו למסיבת העיתונאים. היווני: "היריבה קלעה יותר מאז שהיא בסגל חסר. בקשת הדחייה? לא הסכמנו איתה". מאמן הכתומים: "זורים חול בעיניים"

(גודל טקסט)

בתום דרמה ובקשות הדחייה שנדחו, גמר גביע המדינה בכדורסל ייערך מחר (חמישי, 20:45) כאשר מכבי ראשון לציון תפגוש את מכבי תל אביב בהיכל טוטו שבחולון. רגע לפני המפגש עם נשיא המדינה, שתי הקבוצות ערכו את מסיבת העיתונאים המסורתית, שהייתה טעונה יותר מתמיד.



יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי ת"א בשלוש העונות האחרונות, טרם זכה בגביע המדינה ועל כן אמר לקראת המשחק: "כן, זו המציאות. אני כבר 3 שנים במכבי ת"א ולא זכינו בגביע. זה הגמר הראשון שלי מאז שהגעתי לכאן. יש לנו מוטיבציה לזכות בכמה שיותר תארים וזה הרגע שלנו מחר".

היווני הוסיף: "נפגוש מחר קבוצה טובה מאוד, שלמרות החסרונות שלה, היא השתפרה. ראשל"צ קלעה 88.3 נקודות למשחק לפני החיסורים בסגל שלה, וכעת היא עומדת על 97 למשחק. בגביע תמיד יש הפתעות ואנחנו יודעים ששתי הקבוצות ילחמו. אנחנו מתכוננים למלחמה קשה על הפרקט". דראגן בנדר הוא היחיד שנותר מחוץ לסגל לגמר, אנג'לו קלויארו, אות'לו האנטר, אנטה ז'יז'יץ', כריס ג'ונס וכמובן סקוטי וויבלקין יהיו הזרים של מכבי ת"א למשחק.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

על כך שהכתומים ביקשו לדחות את המשחק הוסיף היווני: "מכבדים את הדעה שלהם, אבל לא מסכימים. במכבי ת"א תמיד מאמינים בחוקים ואנחנו עובדים לפני חוקי איגוד הכדורסל. אנחנו מסתכלים רק על כדורסל ואנחנו חושבים שראשל"צ משחקת הרבה יותר טוב עכשיו ממה שהיה קודם".

מאמן מכבי ראשל"צ, גיא גודס, מיד הגיב לטענות של ספרופולוס ואמר: "אומרים שאנחנו הפכנו לפייבוריטים בגלל הסטטיסטיקה ואומרים שאנחנו יותר טובים עכשיו, זו זריית חול בעין. זה מגוחך. אסור לשכוח שאנחנו משחקים בבית התחתון, שיחקנו נגד חלק מהקבוצות שלא היה להן על מה לשחק וגם שם היינו בפיגור דו ספרתי, אבל ידענו לנצח".

"נפגענו קשה מאוד מבחינה מקצועית. יש הבדלים גדולים כשאתה עם 11 ישראלים וזר אחד. לצייר את זה שאנחנו יותר טובים ממה שהיינו, קשה לי לקבל את זה. אפשר לספר את זה בחוץ, זה נחמד. נגיע למשחק עם ההרכב המלא, בחיזוק של 3 או 4 שחקני נוער".

"זה בצביון הישראלי שלנו, עם אקיל מיצ'ל, עם 3 שחקנים ישראלים בכירים, הרבה שחקנים צעירים שהם העתיד של מכבי ראשון לציון ונעשה הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות. הלך הרוח הוא טוב. נאחל החלמה מהירה לנועם דוברת שנפצע, הוא הגארד המוביל שלנו". כאמור, מיצ'ל יהיה הזר היחיד שיעמוד לרשות גודס מחר. טל פלרד, יוגב עובדיה, תומר ברדוגו, עומר חממה הם חלק מהשמות שיקבלו את ההזדמנות לשחק בגמר גביע המדינה.

גיא גודס
גיא גודס | אודי ציטיאט

לאחר המאמנים, גם השחקנים דיברו. הראשון היה עומרי כספי, שהתייחס להפסד נגד הפועל ירושלים במשחק הליגה האחרון: "יאניס הזהיר אותנו לפני המשחק משאננות וקיבלנו דוגמא טובה במשחק האחרון. אין ואקום בספורט. למדנו את זה על בשרנו בירושלים וירדנו לקרקע".

"ניסינו להישאר מאוחדים בכל בתקופה של המצב הביטחוני. זה לא טריוויאלי לזרים להישאר פה במצב מלחמה, אולי לנו זה נראה טבעי. צריך לומר מילה טובה לווילבקין ולזרים נוספים שדיברו בעד ישראל". גולן גוט ממכבי ראשל"צ הוסיף: "זה מעמד גדול. יש התרגשות. אנחנו מגיעים למשחק בסגל חסר ונצטרך לשחק מושלם כדי לנצח. נעשה באמת הכל כדי להשיג את זה. סגל מלא או סגל חסר, אנחנו באים לשחק".

עמרי כספי, יאניס ספרופולוס | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי