29 נקודות ושיא קריירה לים מדר, חולון הבטיחה את המקום השני

ים מדר | דני מרון

גארד הפועל ת"א כיכב בניצחון הדרמטי 99:100 של קבוצתו על הפועל ב"ש, טילמן תפר 30 משלו. הסגולים גברו 83:88 על גלבוע בגן נר ויסיימו את העונה כסגנית המוליכה, אילת חזרה לנצח עם 97:123 אדיר על הפועל חיפה

(גודל טקסט)

ליגת העל הולכת ומתקרבת לסיום העונה הסדירה, והערב (חמישי) נערכו שלושה משחקים נוספים. הפועל חולון גברה 76:81 על הפועל גלבוע/גליל והבטיחה סופית את המקום השני, הפועל אילת דרסה 97:123 את הפועל חיפה והתאוששה מרצף ההפסדים שלה, וגם: שיא קריירה ענק לים מדר בניצחון 99:100 הדרמטי של הפועל תל אביב על הפועל באר שבע.

הפועל אילת – הפועל חיפה 97:123

הדרומיים הגיעו להתמודדות בכושר רע לאחר שסחבו על הגב רצף של חמישה הפסדי ליגה, אותו הם סיימו היום עם תצוגה סופר משכנעת על הראש של אלעד חסין ושחקניו. בכך, המארחת הבטיחה את המקום הרביעי בתום העונה הסדירה שיעניק לה את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף, שעשויה להפגיש את שתי הקבוצות זו נגד זו.

על הפרקט, אילת פתחה חזק בראשות קייסי פראת'ר ובן קרטר שהעלו אותה ליתרון 5:18 במהלך הרבע הראשון, וריצת 0:9 נוספת באמצע הרבע השלישי סגרה עניין באופן סופי. את הביתיים הוליך קייסי פראת'ר עם 28 נקודות, בעוד ג'ו רגלנד בעוד משחק ענק עם 26 נקודות ו-14 אסיסטים ומארקל בראון עם 20 הובילו את אריאל בית הלחמי. מן העבר השני, קינן אוואנס צלף 27 נקודות ומסר 9 אסיסטים שלא הועילו לחבורה מהכרמל.

אריאל בית הלחמי | דני מרון

הפועל גלבוע/גליל – הפועל חולון 88:83

ניצחון קריטי לסטפאנוס דדאס וחבורתו בקרב על המקום השני. אם שתי הקבוצות בסופו של דבר אכן ייפגשו ביניהן בסדרת חצי הגמר, אלה יהיו הסגולים שיחזיקו ביתרון הביתיות, והם וודאי ילכו למשחק הערב כאחד החשוב ביותר מבחינתם. סי ג'יי האריס ונייט ססטינה טסו בפתיחה ליתרון 3:17 מהיר, כאשר עד הירידה לחדרי ההלבשה הפער נשמר בסביבות הדו ספרתי. ברבע השלישי הביתיים צימקו את התוצאה וההפרש ירד לשש נקודות בלבד, אך חולון התעשתה במאני טיים והשיגה את ניצחון החוץ היקר.

כאמור, האריס הוליך את המנצחת עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים, כאשר כריס ג'ונס עם 15 ומיכאל סוקולובסקי עם 14 תרמו למאמץ הקבוצתי. אצל המקומיים, ג'ו תומאסון קלע 23 וג'הייבה פלויד הוסיף 20, אך קבוצתם נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים וירדה למקום השלישי בטבלה.

שחקני הפועל חולון חוגגים | לילך וייס

הפועל באר שבע – הפועל תל אביב 100:99

ביום בו ים מדר קולע שיא קריירה (29 נקודות), כנראה שהפועל ת"א לא יכולה להפסיד. הרבה עליות וירידות ידע המשחק הערב בקונכיה, כאשר ברבע הראשון הפועל ב"ש נהנתה מיכולת טובה של שחקני החמישיייה שלה והצליחה לברוח לפער דו ספרתי. האורחת מת"א, שהגיעה ללא רג'י אפשואו, בר טימור וטייריק ג'ונס הפצועים, התעוררה ברבע השני, כאשר מדר וג'סטין טילמן (30) החלו לנגוס לאט לאט בהפרש.

הדרומיים ספגו מכה קשה כאשר פול סטול ירד לספסל לפני ההפסקה עם עבירה רביעית, והוא ראה את ג'יי פי טוקוטו ויונתן מור סוגרים לגמרי את ההפרש ובעצם מייצרים משחק חדש. מאותו רגע, ההתמודדות נעשתה צמודה עד הרגע האחרון. בשניות הסיום, במצב של 99:99, רז אדם נשלח לקו לזריקות עונשין גורליות עבור זהות המנצחת, קלע את הראשונה והחטיא בכוונה את השנייה, מה שהספחק להבטיח להפועל ת"א את הניצחון.

דני פרנקו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי