43 נקודות להיידגר, הרצליה דרסה 88:108 את מכבי חיפה

מקס היידגר | אודי ציטיאט

שרון דרוקר וחניכיו אירחו את הירוקים מהכרמל למשחק האחרון העונה של שתי הקבוצות, וניצחו אותם בקלילות לאחר שיא קריירה ענק של המתאזרח. האורחת נפרדת מליגת העל בטעם רע

(גודל טקסט)

אחת ירדה ליגה, השנייה נשארה. בני הרצליה אירחה היום (שישי) את מכבי חיפה למשחק האחרון של העונה עבור שתי הקבוצות, ודרסה את הירוקים עם 88:108 נאה במשחק שלא משנה דבר לאף אחד מן הצדדים.

לאחר שהבטיחה את הישארותה בליגה הבכירה עם ניצחון מרשים על עירוני נס ציונה, החבורה מהשרון השיגה W שני ברציפות והגיעה לכמות ניצחונות דו ספרתית העונה בליגה, עם עשרה כאלה, לעומת 20 הפסדים. מן העבר השני, הצפוניים יבלו את העונה הבאה בליגה הלאומית לאחר שסיימו את העונה עם מאזן מזעזע של שבעה ניצחונות מול 23 הפסדים.

באשר למשחק עצמו, מקס היידגר תפר 22 נקודות במחצית הראשונה בדרך ליתרון דו ספרתי לאחר שני רבעים, 48:59 מקומי. למרות שהאורחת צימקה את ההפרש לארבע נקודות כשסל של רובינשטיין העמיד את התוצאה על 78:82 לזכות הרצליה, המתאזרח של שרון דרוקר צלף מכל פינה במגרש וסיים עם שיא קריירה מדהים של 43 נקודות.

מלבד היידגר, אלייז'ה תומאס קלע 23 נקודות והוריד 12 כדורים חוזרים, מרלן ויל תרם 12 ומסר 8 אסיסטים. מן העבר השני, 22 נקודות של רומן סורקין לא מנעו הפסד מהיורדת הטרייה.

שרון דרוקר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי