יאנג וטוקוטו ישחקו בהפועל ת"א גם בעונה הבאה

טוקוטו, ג'יימס יאנג | הפועל תל אביב, רשמי

מיד לאחר ההפסד לנס ציונה, האדומים הודיעו כי שני השחקנים חתמו על חוזים חדשים במועדון. פרנקו: "השחקנים שסיימו את העונה עשו מסע מופלא בחודשים האחרונים". רמי כהן: "מלמד על המשכיות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מיד לאחר ההפסד הערב (שבת) במחזור הנעילה נגד עירוני נס ציונה, הפועל תל אביב הודיעה כי ג'יימס יאנג וג'יי. פי. טוקוטו חתמו על חוזים חדשים לעונה הבאה וימשיכו במדים האדומים.

מאמן הקבוצה דני פרנקו על החתמת השחקנים: "שמח שבתוך תלאות העונה הזו הצלחנו לדאוג גם להווה וגם לעתיד של הפועל תל אביב. השחקנים שסיימו את העונה איתנו עשו מסע מופלא בחודשיים האחרונים, והביאו אותנו כמערכת למצב ששני שחקנים מאוד איכותיים שיכולים לעזור לנו לדאוג לעתיד טוב יותר להפועל. מודה למערכת שעשתה מאמץ להוציא את המהלך הזה לפועל".

יו'"ר העמותה רמי כהן הוסיף: "לא עמדנו בציפיות שלנו בליגה העונה, אבל עשינו שיפור גדול בכל מה שקשור להפועל כמועדון. בעיקר אמורים הדברים לגבי הדרך בה עבדנו והתנהלנו כמערכת בחודשים האחרונים ובתוך זה ההכנות לעונה הבאה".

ג'יימס יאנג | דני מרון

"זה לא היה פשוט להחתים שני שחקנים כאלה לעונה הבאה, אבל זה מלמד על המשכיות ועל המקומות אליהם אנו מכוונים בעונה הבאה. נמשיך לעבוד במהלך הקיץ על מנת לבנות קבוצה טובה ולתקן את כל הטעון תיקון לטובת הפועל תל אביב ולמען קהל אוהדיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי