מכבי ת"א ניצחה את ב"ש בתחילת הפלייאוף, בנדר קרע את הצולבת

דרגאן בנדר, אנטה ז'יז'יץ', טי ג'יי קליין | קובי אליהו

במשחק חלש בצד ההתקפי, הצהובים גברו 56:67 על הדרומיים ועלו ל-0:1 בסדרה. בדיקת ה-MRI גילתה כי הקרואטי סובל מפציעה קשה שתשאיר אותו מחוץ למגרשים לתקופה ארוכה. ספרופולוס במצוקת גבוהים להמשך הסדרה

(גודל טקסט)

כשבוע לאחר שזכתה בגביע המדינה, מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) את המסע לעבר הדאבל המקומי, כשאירחה את הפועל באר שבע למשחק הראשון בסדרת רבע הגמר. האלופה המכהנת, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בליגה, ניצחה את השמינית בטבלה 56:67 לעיני הקהל הביתי ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. עם זאת, הקבוצה של מכבי תל אביב קיבלה חדשות רעות, לאחר שדרגאן בנדר נפצע ברבע הראשון ולא שב לפרקט. השחקן עבר בדיקת MRI, בה התגלה כי הקרואטי סובל מקרע ברצועה הצולבת, והמשמעות היא שהוא ייעדר לתקופה ארוכה מהמגרשים.

הצהובים ציינו לפני המשחק את הזכייה בגביע המדינה, ואף הציגו את הגביע לעיני הקהל הביתי. המארחת סיימה את הרבע הראשון ביתרון 18:20 דחוק, אך הרגע המשמעותי היה ללא ספק הפציעה של דרגאן בנדר. השחקן הקרואטי נפצע בברכו והזדקק לעזרה מחבריו כדי לפנות את הפרקט. כזכור, העונה הוכנס חוק חדש לפיו הקבוצות צריכות לבחור את מי מהשחקנים הזרים הם משאירים מחוץ לסגל במשך כל הסדרה, במקום לכל משחק בנפרד. יאניס ספרופולוס בחר שלא לרשום את אות'לו האנטר, וכעת הוא נקלע למצוקה בעמדות הפנים בעקבות פציעתו של בנדר.

הרבע השני היה חלש ביותר מבחינה התקפית, ושתי הקבוצות הסתפקו בו ב-13 נקודות כל אחת. אנג'לו קלויארו שבר שוויון כחצי דקה למחצית, וקבע 31:33 לצהובים אחרי 20 דקות של כדורסל. בעוד האדומים המשיכו ביכולת החלשה בהתקפה גם ברבע השלישי, המארחת לחצה על הדוושה ועלתה ליתרון דו ספרתי. קלויארו קלע שלשה שקבעה יתרון שיא של 16 נקודות לקבוצתו. הקבוצה של רמי הדר קלעה שבע נקודות בלבד במהלך הרבע, וירדה בסוף הרבע בפיגור 52:38.

עמרי כספי, ג'ון דיברתולומאו | קובי אליהו
דרגאן בנדר, אנטה ז'יז'יץ', טי ג'יי קליין | קובי אליהו

אמנם הצהובים סבלו מיום חלש בצד ההתקפי, אך הם נהנו מכך שהקבוצה הנגדית לא העלתה את הרמה בצד זה של המגרש גם ברבע האחרון. נטע סגל צימק לתשע הפרש כשנותרו עוד שלוש דקות וחצי לסיום, אך האדומים לא הצליחו לצמצם מעבר לכך. אנטה ז'יז'יץ בלט עם 20 נקודות, אנג'לו קלויארו הוסיף 12. אמיר בל ועמית זיס הובילו את המפסידה עם 12 נקודות כל אחד.

ג'ון דיברתולומאו | קובי אליהו
ספנסר וייס | קובי אליהו
יאניס ספרופולוס | קובי אליהו
כריס ג'ונס | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי