ביוון טוענים: אות'לו האנטר וג'וש ניבו מועמדים לאולימפיאקוס

אות'לו האנטר | דני מרון

על רקע עזיבתו הצפויה של ג'וק לאנדייל, ב"ספורטדוג" דווח כי סנטר מכבי ת"א ואקס הפועל אילת נמצאים ברשימת המחליפים האפשריים של גאורגיוס ברצוקאס. יחד עם זאת, גילו של הראשון מהווה בעיה ואילו השני חסר ניסיון

(גודל טקסט)

בדומה למכבי תל אביב, אולימפיאקוס סיימה את עונת היורוליג האחרונה מחוץ לתמונת הפלייאוף ובמועדון מפיראוס רוצים לחזור לצמרת הכדורסל האירופי. אחד השחקנים שצפויים לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב הוא הסנטר האוסטרלי ג'וק לאנדייל, ששואף למצוא קבוצה ב-NBA, וביוון דווח אמש (שלישי) כי בין המועמדים להחליפו נמצאים שני שחקנים שמוכרים היטב לחובבי הכדור הכתום בישראל.

באתר "ספורטדוג" נכתב כי סנטר מכבי תל אביב, אות'לו האנטר, נלקח בחשבון על ידי מאמן אולימפיאקוס גאורגיוס ברצוקאס. כידוע, האנטר בן ה-35 כבר לבש את המדים האדומים-לבנים בין 2014 ל-2016, אז שיתף פעולה לראשונה עם יאניס ספרופולוס. יחד עם זאת, בדיווח נטען כי בפיראוס מעדיפים להחתים שחקן צעיר יותר וגם ג'ורדן מיקי מחימקי מוסקבה הוזכר כאופציה, אך המועמד המפתיע ברשימה הוא ג'וש ניבו, מי שעזב לאחרונה את הפועל אילת.

ניבו בן ה-23 היה מהזרים הבולטים בליגת העל הישראלית בעונת 2020/21, אך לצערה של אילת מבצע "שומר החומות" גרם לסנטר הצעיר להימלט לארצות הברית ללא אישור. הבעיה בניבו, מבחינת אולימפיאקוס, היא שהקריירה המקצוענית שלו נמשכה רק עונה אחת עד כה והוא חסר ניסיון לחלוטין ברמת היורוליג, בה כידוע מתחרה הקבוצה מיוון. על פי התקשורת המקומית, האדומים-לבנים ילכו על האופציה של ניבו רק אם ימצאו גבוה יווני ברמה גבוהה, דבר שבפני עצמו נחשב למשימה קשה.

ניבו. יגיע לאולימפיאקוס? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי