תפגוש את מכבי ת"א: גם הפועל אילת בחצי הגמר

שחקני הפועל אילת חוגגים | מאור אלקסלסי

הקבוצה של אריאל בית הלחמי רשמה 87:98 על הפועל חיפה, השלימה ניצחון שני בסדרה וכעת היא נערכת לקרבות קשים נגד האלופה המכהנת ומחזיקת גביע המדינה. 28 נק' לרגלנד, פראת'ר תרם 18. מנגד, אוואנס קלע 19 משלו

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

אחרי שמכבי תל אביב הפכה הערב (רביעי) לקבוצה הראשונה שעלתה לשלב חצי הגמר בפלייאוף ליגת ווינר סל, מאוחר יותר נקבעה גם יריבתה, זאת לאחר שהפועל אילת ניצחה 87:98 את הפועל חיפה ולמעשה ניצחה בפעם השנייה בסדרה את העולה החדשה.

כזכור, המשחק הראשון בסדרה היה שקול לכל אורכו והסתיים בניצחון 80:84 לאילת, שברחה עם 10 נקודות ללא מענה ברבע הרביעי. הפעם הסיפור היה מעט שונה, כאשר ברבע השלישי המשחק עוד היה מאוזן, אבל עוד לפני הרבע הרביעי הדרומיים כבר הצליחו לברוח לגמרי, בהובלתו של ג'ו רגלנד שהצטיין עם 28 נקודות.

למעשה, קינן אוואנס, המצטיין בין קלעי הפועל חיפה עם 19 נקודות וג'ייסון סיגרס אפשרו לקבוצה מהכרמל להישאר בתמונה, כאשר בסיום המחצית הראשונה הם גם נטלו את היתרון. קייסי פראת'ר עזר לרגלנד בכל הקשור להתקפה של אילת ועזר לקבוצה של אריאל בית הלחמי בדרך לניצחון בהיכל ברוממה.

ג'ו רגלנד, קינן אוואנס | מאור אלקסלסי

ברבע הרביעי היה נראה כי החיפאים כבר לא יכולים לשחזר את אותה יכולת, האורחת מאילת הצליחה לעלות כבר ליתרון של 17 נקודות. באותן דקות היה נראה שאילת בדרך הבטוחה לחצי הגמר, מה שהפך לרשמי בבאזר האחרון.

קלעים

הפועל חיפה: קינן אוואנס (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 19 נקודות, לנארד פרימן 18 ו-9 ריב', ג'ייסון סיגרס 17 ו-6 אס', איגור נסטרנקו וחנן קולמן 11 כ"א, ראקים באקלס 8 ו-7 ריב', אופק אביטל 3.

הפועל אילת: ג'ו רגלנד (9 אסיסטים, 8 ריבאונדים) 28 נקודות, קייסי פראתר 18 ו-5 ריב', רועי הובר 15, מארקל בראון 12, דרק אוגביידה 8 ו-11 ריב', חואקין שוכמן 7, בן קרטר 6 ו-8 ריב', מירון רוינה (5 ריב') ויהונתן שולדבראנד 2 כ"א.

קייסי פראת'ר, לנארד פרימן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי