במכבי ת"א יודעים: "מה שמשנה זה לקחת אליפות, לא משנה איך"

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון‎

למרות שלא הרשימו ב-92:93 על הפועל ב"ש, הצהובים השלימו 0:2 בסדרה ועלו לחצי הגמר, בו יפגשו את אילת. מחמאות לקלויארו, שהצטיין: "יודע מתי להתעלות בליגה, זה סוג השחקן שהוא". המועדון נקנס בגין הדלקת אבוקה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה אתמול (רביעי) 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל באר שבע, לאחר שרשמה ניצחון 92:93 צמוד עליה בדרך לחצי הגמר, שם תפגוש את הפועל אילת. סדרת הטוב משלושה משחקים מול הקבוצה של אריאל בית הלחמי תיפתח ביום ראשון הקרוב בהיכל מנורה מבטחים, כאשר ארבעה ניצחונות מפרידים בין הצהובים לאליפות רביעית רצופה.

כפי שניתן להסיק מהתוצאה, שחקניו של יאניס ספרופולוס היו רחוקים מלהרשים. מכבי אמנם השיגה יתרון משמעותי במספר מקרים לאורך המשחק, אך לא הצליחה להכריע אותו בשלב מוקדם ובדקות ההכרעה לא הייתה רחוקה מלאבד את המשחק.

עוז בלייזר, שסיים עם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים, סיכם: "לא היה קל, באר שבע עשתה עבודהטובה. שמרנו פחות טוב הפעם, אבל הסדרה מאחורינו. יש לנו מספיק כלים, יכולת וניסיון. אם נשמור על ריכוז ונזכור גם ליהנות, נהיה בסדר. אני מכיר את זה מהצד השני, אתה בא לשחק מול מכבי תל אביב בלי הרבה לחץ ועם ידיים יותר חופשיות".

יאניס ספרופולוס, עוז בלייזר | דני מרון‎

מי שזכה לשבחים אצל האלופה היה אנג'לו קלויארו, שקלע 18 נקודות. "אנג'לו יודע מתי להתעורר בליגה ולהפוך ליותר דומיננטי. הוא מתעלה גם בגלל הפציעה של בנדר, אבל לא רק, זה סוג השחקן שהוא", אמרו במכבי תל אביב. לקלויארו חוזה לעונה נוספת בקבוצה, אולם הצהובים צפויים לשחרר אותו בקיץ ונציגיו כבר החלו לבדוק אפשרויות אחרות באירופה.

בסדרה נגד הפועל אילת ישוב לסגל אות'לו האנטר, שיספק לספרופולוס אלטרנטיבה בעמדת הסנטר אחרי שפציעתו של בנדר הותירה את ז'יז'יץ' לבד ברוטציה. במהלך העונה, מכבי ניצחה את אילת פעמיים והפסידה נגדה פעם אחת. "אנחנו לא משחקים מספיק טוב, אבל מה שחשוב זה להמשיך לנצח", אמרו במועדון. "לא משנה איך לוקחים את האליפות, מה שמשנה זה לקחת. אנחנו צריכים לעבור גם את אילת".

בתוך כך, בית הדין של איגוד הכדורסל קנס היום את הצהובים על סך של 12,000 שקלים, זאת לאחר שאוהדי הקבוצה הדליקו אבוקה במהלך גמר גביע המדינה בשבוע שעבר, בו הם ניצחו את מכבי ראשון לציון בהיכל טוטו שבחולון.

קלויארו זכה למחמאות, אך לא צפוי להישאר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי