קריסה טוטאלית: הפועל ירושלים איבדה יתרון דו ספרתי וסיימה את העונה

דניאל דנינו, עידן זלמנסון דניאל דנינו, עידן זלמנסון | ברני ארדוב
שחקני הפועל ירושלים שחקני הפועל ירושלים | ברני ארדוב
אדם אריאל אדם אריאל | ברני ארדוב
ג'ו תומאסון, אייזאה קאזינס ג'ו תומאסון, אייזאה קאזינס | ברני ארדוב

דרמה בארנה: הקבוצה מהבירה שלטה לגמרי בחצי הראשון, הובילה ב-23 נקודות הפרש במהלך המחצית השנייה, אך נעלמה כמעט לגמרי ברבע הרביעי והפסידה 91:89 במשחק ובסדרה לגלבוע/גליל. פלויד הצטיין (23 נק', 10 ריב')

(גודל טקסט)

העונה של הפועל ירושלים חוותה הרבה עליות וירידות, כאשר היא נחלה לא מעט הפסדים צורמים, איבדה מספר שחקני מפתח וגם את המאמן עודד קטש. הערב (חמישי) היא סיימה רשמית את העונה עם הפסד 91:89 להפועל גלבוע/גליל, במשחק בו היא איבדה יתרון דו ספרתי במחצית השנייה. החבורה של אבישי גורדון תפגוש בשלב הבא את המנצחת בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה.

בניגוד למשחק הקודם בין הקבוצות, בו החבורה של אבישי גורדון ברחה מהר מאוד לפער דו ספרתי וניצחה בקלילות, הערב הירושלמים היו אלו שפתחו את המשחק בסערה. בדקות הראשונות אלו היו תמיר בלאט ועידן זלמנסון שהניעו המארחים, כאשר לאחר מכן כריס קרמר הראה יכולות אדירות מחוץ לקשת והתוצאה כבר הייתה 11:24 לירושלים.

גליל/גלבוע נשענה בדקות הראשונות על נקודות איילון ששון ונתנאל ארצי, אלא שקרמר הגיע מהר מאוד לספרות כפולות בנקודות ולמעשה לא אפשר לאורחים באמת להתקרב, כאשר גם תמיר בלאט תמך בו עם נקודות ואסיסטים. בדקות האלה יפתח זיו ואייזאה קאזינס ניסו למזער כמה שיותר נזקים עבור הקבוצה שלהם, אך אדם אריאל חתם את המחצית הראשונה עם שלשה גדולה.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. העונה בבירה הסתיימה | ברני ארדוב

סולימאן בריימו, ביחד עם בלאט ואריאל, עזרו להפועל ירושלים להחזיק בהפרש שיא במהלך הרבע השלישי, 47:70, אבל גלבוע סירבה לוותר על המשחק, על אף המצב הקשה, והחלה בקאמבק מרשים ברבע המכריע. בהובלתו של ג'הייבה פלויד (25 נקודות ו-10 ריבאונדים) ועזרה מקרי בלאקשיר בדקות האחרונות, גלבוע ניצלה בעיית עבירות גדולה מאוד אליה נקלעה ירושלים, שאיבדה את אריאל וזלמנסון בחמש עבירות. פלויד, בלאקשיר וזיו קלעו מהקו בדקות האחרונות ולמעשה העניקו לקבוצה שלהם את הניצחון הגדול בארנה, כשאת הזריקות האחרונות של ירושלים לקח דניאל דנינו, שלא הצליח להגיע לטבעת.

קלעים

הפועל ירושלים: בריימו 18 (6-9 מהשדה, 4-5 מהקו, 8 ריבאונדים), קרמר (6-11 מהשדה) וזלמנסון (7-11 מהשדה) 17 כ"א, בלאט 15 (3-7 לשלוש, 1-5 לשתיים, 11 אסיסטים), אריאל 11 (3-5 לשלוש), ששון 7 (8 דקות), בויד 4 (0-3 לשלוש). כן שותפו: דנינו, שניידרמן ובלול.

הפועל גלבוע/גליל: פלויד 25 (10-10 מהשדה, 5-6 מהקו, 10 ריבאונדים, 3 הטבעות), בלקשיר 18 (5-11 מהשדה, 6-7 מהקו, 7 ריבאונדים, 5 איבודים), תומאסון (6-15 מהשדה, 5 אסיסטים) וזיו (5-8 לשתיים, 0-4 לשלוש, 5-6 מהקו, 4 אסיסטים) 15 כ"א, קאזינס 9 (3-7 לשתיים, 1-5 לשלוש), גרשון, ארצי ובני 3 כ"א. כן שותפו: חנוכי וסרור.

אדם אריאל | ברני ארדוב
ג'ו תומאסון, אייזאה קאזינס | ברני ארדוב
דניאל דנינו, עידן זלמנסון | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי