בחולון מפרגנים לניב משגב: "בחור מיוחד עם מנטליות מיוחדת"

שחקני הפועל חולון חוגגים | אודי ציטיאט

הסגולים חגגו עלייה לחצי גמר הפלייאוף נגד גלבוע/גליל, כשרוב השבחים הלכו לרכז הישראלי ולווילי וורקמן: "כולם אצלנו בטוחים שהם השחקנים הכי טובים". בקבוצה לא חוששים מהעייפות: "יש לנו רוטציה ארוכה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון העפילה אמש (שבת) לסדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת העל אחרי ניצחון 76:85 על עירוני נס ציונה במשחק השלישי והמכריע בשלב רבע הגמר. כבר מחר הקבוצה של סטפאנוס דדאס תפגוש את הפועל גלבוע/גליל במשחק הראשון בסדרת הטוב משלושה על הזכות לפגוש את המנצחת בסדרה המקביל שתיפתח הערב, בין מכבי תל אביב להפועל אילת.

בחולון חגגו עם האוהדים על הפרקט את העלייה לחצי הגמר בתום סדרה קשוחה מאוד מול נס ציונה, שלוותה בחילופי האשמות בין הצדדים. לאחר המשחק נראה כי לפחות בין המועדונים עצמם, נרשמה רגיעה. "זה חלק מהפלייאוף, חלק מהאמוציות שיש למשחקי הכרעה", אמרו במועדון אמש.

סי ג'יי האריס היה הכוכב של חולון עם 25 נקודות ו-5 אסיסטים, אך הריצה של הסגולים הייתה דווקא בחמישייה מאוד לא שגרתית שכללה את ניב משגב, מייקל סוקולובסקי, ווילי וורקמן, פרדריק בורדיון ונייט ססטינה. וורקמן, שקלע 15 נקודות והוריד 5 ריבאונדים, ומשגב שסיים עם 8 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, סחטו את מירב המחמאות.

שחקני חולון חגגו על הפרקט בסיום | אודי ציטיאט

"אנחנו קבוצה שמשחקת כדורסל פשוט, חלק מהביטחון שלנו זה להישאר עם מה שעובד לנו כל העונה. במחצית הראשונה החטאנו הרבה זריקות פנויות, זה לא אומר שנאבד את הראש. המשכנו במה שאנחנו טובים והאמנו במה שעזר לנו כל העונה", אמר וורקמן בסיום, "סי ג'יי האריס נתן הופעה נפלאה, אנחנו קבוצה עמוקה, לכולם יש ביטחון, כולם בטוחים שהם השחקנים הכי טובים. משגב שחקן נהדר, במשחק הראשון הוא שיחק נגד א.א.ק אתונה והיה נהדר, נגד ברינדיזי הוא שיחק רק במחצית השנייה וקלע 12 נקודות. יש לו מנטליות נהדרת. זה קל לשחק 40 דקות, הקושי הוא כשאתה לא יודע כמה תשחק. והוא בחור מיוחד, עם מנטליות מיוחדת".

כאמור, בקבוצה יערכו היום אימון שחרור ויחלו בהכנות לגלבוע/גליל, כאשר בצוות המקצועי הודו כי הם מכירים נהדר את הקבוצה של אבישי גורדון. לא פחות מחמישה משחקים רשמיים נערכו בין הקבוצות העונה – המאזן עומד על 1:4 לטובת חולון, כשהניצחון היחיד של גלבוע הגיע במשחק הליגה במגרשם הביתי של דדאס ושחקניו.

"אני לא מודאג מעייפות, יש לנו רוטציה ארוכה, שיחקנו עם 11 שחקנים בסדרה הזאת. נראה מה יהיה בסדרה הבאה, ואז יגידו אם היינו עייפים או נכנסנו לקצב", אמר וורקמן לקראת ההתמודדות עם גלבוע.

בשני, גלבוע תגיע להיכל טוטו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי