רמי הדר אמור להמשיך בב"ש, שפועלת להשארת גריפין וזיס

רמי הדר
רמי הדר | מאיר אבן חיים

הקבוצה מבירת הנגב תנסה לסכם על הארכת חוזהו של המאמן שהוביל אותה בשלוש השנים האחרונות. הסנטר שעזב במהלך מבצע שומר החומות עשוי לשוב, המועמד לתואר המשתפר של העונה מבוקש אך צפוי להישאר בדרום

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה את עונת 2020/21 בשבוע שעבר עם הפסד 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף למכבי תל אביב. האדומים כבר החלו בהכנות ראשוניות לקראת העונה הבאה, כשמי שאמור להמשיך לעונה רביעית על הקווים הוא המאמן רמי הדר.

הדר והנהלת הקבוצה צפויים לנסות ולסכם את תנאי המשך דרכו כבר במהלך השבוע הקרוב, כשבמועדון מרוצים מאוד מהעבודה שלו ומהעובדה שבמהלך השנים שלו בקבוצה האדומים לא היו קרובים למלחמות ההישרדות אלא נכנסו פעמיים לפלייאוף ופעם אחרת פספסו את הכניסה במחזור הסיום.

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה בבאר שבע לעונה נוספת – הפורוורד ניק הורנסבי שהצטרף במהלך העונה, המתאזרח טראוויס ווריק והרכז נטע סגל. בבאר שבע יעשו מאמצים גדולים על מנת לשמור על המשכיות כשבין המטרות העיקריות של הקבוצה לעונה הבאה היא השארתם של אריק גריפין ועמית זיס.

גריפין עזב את ישראל במהלך מבצע "שומר החומות", אך שמר על קשר עם אנשי הקבוצה שמאוד אוהבים אותו, וקיים סיכוי טוב שימשיך. זיס, מועמד מוביל לתואר השחקן המשתפר של העונה בליגת העל, מבוקש במספר קבוצות נוספות, אך בבאר שבע מאמינים כי ההתקדמות שלו והאמון שהוא מקבל מרמי הדר יובילו אותו להמשיך בנגב.

עמית זיס
עמית זיס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי