דדאס: "אנחנו כבר לא אותה קבוצה". כריס ג'ונסון בספק גדול

סטפאנוס דדאס | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חולון מוכן למשחק השני של חצי גמר הפלייאוף ברביעי (21:00), בו גלבוע/גליל תוכל לעלות לגמר אם תנצח: "נשחק עם גאווה כדי לחזור למשחק קובע". טרם ברור האם הפורוורד ייקח חלק בהתמודדות

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 21:00), כשהפועל גלבוע/גליל תארח את הפועל חולון עם יתרון 0:1 בסדרה. הקבוצה מגן נר תנסה להעפיל למעמד הגמר לראשונה מאז עונת 2010/11, ובפעם הראשונה לנצח את חולון בצורה חלקה, בעוד הסגולים ירצו לשמור על שאיפות הגמר שלהם ולמשוך את הסדרה למשחק שלישי ומכריע ביום שישי. בשני משחקים בין הקבוצות העונה בגן נר ניצחה דווקא חולון.

בגלבוע/גליל שמחו מאוד על הניצחון במשחק הראשון בחולון, אך עם סיום המשחק אמרו השחקנים בחדר ההלבשה כי העבודה עדיין לא הסתיימה. בקבוצה אופטימיים כי אם ידעו לנצח משחק חוץ נגד יריבה חזקה כששני הגארדים האמריקאים ג'ו תומאסון ואייזיאה קאזינס קולעים 2 נקודות כל אחד, הם יהיו במצב טוב יותר כשהשניים יציגו את היכולת הרגילה שלהם. בגלבוע מקווים כי העובדה שלרוב השחקנים אין ניסיון במעמד הזה לא תשפיע לרעה, וכי הם ילמדו מההופעה הפחות טובה שלהם במחצית הראשונה של משחק 2 ברבע הגמר נגד הפועל ירושלים בשבוע שעבר, ויגיעו מוכנים מהפתיחה.

בהפועל חולון התאכזבו מעצם ההפסד לגלבוע/גליל במשחק הביתי, אך מודעים לעייפות המצטברת שמשפיעה על שחקני הסגל. רוב נטל ניהול המשחק של הסגולים נופל על סי ג'יי האריס שמגלה סימני עייפות גבוהים במשחקים האחרונים, ובקבוצה מקווים כי יוכל להתאושש לקראת המשחק בגן נר. כריס ג'ונסון, שנעדר מהמשחק האחרון בשל תסמינים של זעזוע מוח, בספק גדול למשחק ורק מחר בבוקר יוחלט האם יוכל לקחת חלק בהתמודדות. כ-500 סגולים צפויים לעשות את הדרך צפונה, בתקווה לחזור למשחק שלישי.

כריס ג'ונסון | אתר ליגת האלופות בכדורסל, FIBA

"המשחק מחר הוא כמו גמר עבורנו, אנחנו נגיע אליו ונעשה הכל כדי להחזיר את הסדרה לבית שלנו", אמר סטפנוס דדאס לקראת המשחק. "אנחנו יודעים שאנחנו לא אותה קבוצה בהשוואה לזאת שעשתה את העונה המדהימה שהייתה לנו לפני השינויים שעברנו, ולמרות העייפות והבעיות הגדולות שיש לנו בסגל אנו ניתן הכל על הפרקט. לא משנה מי משחק ומי לא, כל עוד אנחנו לובשים את הגופייה הסגולה של הפועל חולון אנחנו שואבים מזה את הכוח, ויחד עם האוהדים שלנו שיצבעו בסגול את גן נר ויעשו אווירה כמו שרק הם מסוגלים, נשחק עם גאווה כדי להחזיר כאמור את הסדרה למשחק קובע ביום שישי בחולון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי