שמעון מזרחי: "עקבנו אחרי ג'וש ניבו. אם זוסמן יעזוב – נמלא את החלל"

שמעון מזרחי | דני מרון

יו"ר מכבי תל אביב התראיין לתכנית הספורט של 103FM, אישר כי רצה לצרף את הסנטר שעזב את הפועל אילת והתייחס לעזיבה אפשרית של הגארד. וגם: פציעת פראת'ר ("רגע כואב"), עתיד כספי והתכניות לעונה הבאה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רחוקה שני ניצחונות מאליפות רביעית ברציפות, כשאם הצלחת תישאר ביד אליהו הצהובים ישלימו דאבל מקומי ראשון מאז עונת 2013/14 ויכפרו במעט על עונת יורוליג מאכזבת. הערב (רביעי) היו"ר שמעון מזרחי התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למספר נושאים הקשורים בקבוצתו, כמו גם לרגע המצער שהאפיל על הניצחון באילת אתמול – פציעתו הקשה של קייסי פראת'ר.

האזינו לראיון המלא

"זה היה רגע מאוד כואב, למרות שזה שחקן של הקבוצה היריבה", אמר מזרחי בנוגע לפציעה של כוכב הפועל אילת. "זה השאיר חותם בלתי ייאמן על סקוטי, הם מכירים מזה שנים רבות וחרף הניצחון הגדול, סקוטי היה מדוכדך".

השנה הכי קשה שלו במכבי ת"א: "היא הכי קשה כי הכל היה בלתי נודע. הייתה מלחמה, התאמנו עם מסיכות, העברנו משחקים בכל מיני מדינות אחרות. בעונה שעברה הקורונה חסמה לנו את הדרך להגיע לשמינייה ואולי גם מעלה, ולכן זה אולי השאיר את חותמו גם לאורך כל העונה הזו. אבל לשמחתנו נפתחו גם השמיים וגם אולמות המשחקים, היה נעים מאוד לראות מגרש מלא בחולון בגמר הגביע וגם את המשחקים באילת ואצלנו".

החזרה לסדרות: "נראה לי שאין איש מבין אוהדי הספורט בכלל ואוהדי הכדורסל בפרט, שלא מברך על זה כי המשחקים מאוד מותחים. הסדרה בין גליל לחולון נמשכת והעניין רב מאוד.

התכניות לעונה הבאה: "בוודאי שהצוות המקצועי שלנו, כולל הסקאוטרים, צופים בשחקנים. יש לנו שחקנים שהם תחת חוזה והם ימשיכו בעונה הבאה. ברור לגמרי שיצטרכו לבנות כאן קבוצה על הבסיס הקיים עם שחקנים במקומות מסוימים שלא ימשיכו. לא בטוח שפראת'ר היה ברשימות שלנו לעונה הבאה. ג'וש ניבו הוא שחקן שבוודאי עקבנו אחריו, אבל הוא קם ועזב במהלך המבצע".

סנדי כהן, ג'וש ניבו | דני מרון

יובל זוסמן עלול לעזוב: "תמיד האמנו ששחקנים ישראלים הם הבסיס לכל דבר. הם החלק המדרבן לאליפות ולגביע. העלינו השנה שלושה שחקנים מהנוער. במידה וזוסמן לא ימשיך, דבר שאני מקווה שלא יקרה כי יש לו פה בית חם והמאמן נותן לו את כל הקרדיט האפשרי, תמיד נדע איך למלא את החלל".

עתידו של עומרי כספי: "זה ברור לגמרי שהוא לא ברמה של לפני הפציעה, אבל גם הוא אחד השחקנים שהמאמן מאוד בוטח בהם. אתה רואה שהוא פותח בכל משחק בחמישייה וגם במשחק הקודם נגד אילת הוא היה בין המובילים. ימים יגידו".

האם מכבי תשאף לבנות קבוצה לפיינל פור: "לפני פרוץ הקורונה הייתה לנו קבוצה ברמות האלה. קרה מה שקרה ודרכנו נחסמה. על כל פנים, המגמה היא להרים קבוצה ברמה שתוכל להתמודד ובוודאי להגיע לשמונה האחרונות".

יובל זוסמן | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי