הזוי: חולון סירבה לשחק אחרי הפסקת חשמל, תספוג הפסד טכני?

אוהדי הפועל חולון | לילך וייס

כ-7 דק' לסיום המשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף, תקלה באזור כולו החשיכה את האולם בגן נר. החשמל חזר אחרי כשעה ובמנהלת קראו לחדש את המשחק, אך בחולון סירבו ועלולים לסיים את העונה. הסגולים יערערו

(גודל טקסט)

אירוע הזוי וחריג לחלוטין גרם הערב (רביעי) להפסקת המשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף בין גלבוע/גליל להפועל חולון. בעיצומו של הרבע הרביעי, כשנותרו 6:58 דקות לסיום המשחק ולוח התוצאות הראה 55:60 לקבוצה של אבישי גורדון שמובילה 0:1 בסדרה, החשמל באולם בגן נר נפל בשל תקלה באזור כולו, מה שגרם לעצירת ההתמודדות.

שחקני גלבוע/גליל עלו לזרוק בחושך על מנת לשמור על חום הגוף, כאשר גם חלק מהאוהדים ירדו לפרקט וזרקו לסל יחד עמם. מקבלי ההחלטות במקום הגיעו להסכמה כי במקרה שהחשמל לא יחזור עד השעה 23:50, המשחק יופסק באופן סופי. ארבע דקות לדדליין חזר החשמל בגן נר ואנשי מנהלת הליגה החליטו לחדש את המשחק, אלא שבהפועל חולון סירבו לעלות מחשש לבריאות השחקנים שהתקררו אחרי המתנה בת שעה.

מנכ"ל המנהלת שלומי פרי הבהיר לקבוצה של סטפאנוס דדאס כי על פי התקנון, אם לא יעלו לשחק הם יספגו הפסד טכני – שמשמעותו תהיה סיום העונה עבורם. בחולון התעקשו להישאר בעמדתם והשופטים ביטלו סופית את ההתמודדות, כשהסגולים צפויים לספוג הפסד טכני, עליו יגישו ערעור לאיגוד הכדורסל מחר בבוקר.

אם ערעורה של חולון יתקבל, המשחק צפוי להתקיים ביום שישי ויתחיל מחדש. ניצחון של גלבוע במשחק יאפשר את פתיחת סדרת הגמר ביום הראשון הקרוב, כמתוכנן, אך אם חולון תנצח ביום שישי, ייערך משחק שלישי במוצאי השבת הקרובה והמשחק הראשון בסדרת הגמר יידחה ליום שני.

הודעת מנהלת הליגה: "בהחלטה משותפת של גלבוע גליל והפועל חולון הוחלט לחכות שעה מרגע הפסקת החשמל, לאחר שהחשמל חזר מנהלת הליגה סברה כי יש לחזור לשחק, אבל שחקני הפועל חולון החליטו שלא לחזור למגרש. אנשי איגוד הכדורסל יקבלו מחר בבוקר את דו"ח המשקיף ודו"ח השופטים על המקרה וידונו בנושא בשיתוף נציגי המנהלת".

אוהדי גלבוע דאגו לתאורה מאולתרת | לילך וייס
שחקני גלבוע עלו לחימום בחושך | לילך וייס
שחקני חולון סירבו לחזור לשחק | לילך וייס
המשחק בגן נר בוטל | לילך וייס
פניני כבר הוריד את הנעליים וסירב לחזור לפרקט | לילך וייס
דדאס ושלומי פרי מתדיינים אחרי חזרת החשמל | לילך וייס
יו"ר חולון ומנכ"ל המנהלת. ההפסד הטכני יהיה סופי? | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי