גודס חתם לשנתיים נוספות: "ראשל"צ לא עוד מועדון רגיל בשבילי"

גיא גודס, יצחק פרי, אבי זילברמן | מכבי ראשון לציון

המאמן של הכתומים בשנתיים וחצי האחרונות יישאר בעיר היין ויקווה להוביל את הקבוצה להצלחות נוספות אחרי שתי הופעות בגמר הפיינל פור והופעה בגמר הגביע. במועדון מאמינים כי נועם דוברת יישאר

(גודל טקסט)

רשמית: מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס חתם היום (שלישי) בקבוצה לשנתיים נוספות לאחר שנפגש עם ראשי המועדון. גודס נפגש לפני שבוע וחצי עם יצחק פרי כשבמקביל הייתה התעניינות ראשונית מצד הפועל ירושלים, אך המגעים מצד המועדון מהבירה לא התפתחו והוא החליט להישאר בעיר היין.

לאחר החתימה אמר: "אני שמח להמשיך במכבי ראשון לציון לשנתיים נוספות. מכבי ראשון בשבילי היא לא עוד מועדון רגיל אלא בית חם ותומך שרוצה ושואף תמיד להיות בטופ של הכדורסל הישראלי". המאמן התייחס להישגי הקבוצה תחתיו: "שמח שבשלוש השנים האחרונות הצלחנו להגיע ביחד לארבעה גמרים בזכות דרך נכונה ועבודה קשה".

מבחינתו המטרות לא השתנו: "את זה נמשיך לעשות גם בשנתיים הקרובות, נבנה מחדש קבוצה מצליחה, רעבה ואטרקטיבית עם שילוב של צעירים מבטיחים ושחקנים מנוספים. שיהיה בהצלחה לכולנו".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1039821

כזכור, גודס חזר לראשון לציון לפני שנתיים וחצי כשהחליף את צביקה שרף בתפקיד המאמן. הוא הוביל את הקבוצה לשתי הופעות בגמר הפיינל פור, הופעה נוספת בגמר גביע המדינה וקמפיין ביורוקאפ. העונה חוותה הקבוצה עונה לא טובה בליגה, אותה היא סיימה במקום התשיעי ומחוץ לפלייאוף, כשאת החלק האחרון של העונה היא עושה עם זר אחד בלבד לאחר ששלושה זרים עזבו את המועדון.

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה במועדון לעונה הבאה – טל פלד הצעיר ימשיך לקבל קרדיט וגם נועם אביבי יהיה שחקן מוביל. לנועם דוברת שמתאושש מפציעה בידו יש חוזה עם אופציות יציאה לאירופה בלבד, ובמועדון מקווים כי לא ינצל את האפשרות. בראשון לציון מעוניינים להשאיר גם את אקיל מיצ'ל, ועשויים להשאיר עוד אחד מבין גולן גוט או איגור קולשוב. הכתומים ינסט לצרף שחקן גבוה ישראלי כשהמועמדים הם עידן זלמנסון וג'ו אלכסנדר.

נועם דוברת | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי