גודס בראיון: "לדוברת יש אופציה לצאת לחו"ל, אך אני מאמין שהוא יישאר"

גיא גודס | אודי ציטיאט

זמן קצר לאחר שחתם לשנתיים נוספות במכבי ראשון לציון, המאמן התראיין ב-103FM וסיפר מדוע האריך חוזה, נשאל על עתיד הכוכב, הסירוב מפיב"א ועל בניית הקבוצה

(גודל טקסט)

רק הבוקר (שלישי) החליט גיא גודס להמשיך במכבי ראשון לציון וחתם על חוזה חדש לשנתיים הבאות, לאחר שהשיחות עם הפועל ירושלים לא התקדמו והוא למעשה נותר ללא הצעה ריאלית וטובה יותר ביד. מספר שעות לאחר מכן, התראיין גודס ב-103FM וסיפר על השתלשלות האירועים והתכניות שלו לעונה הבאה בעיר היין.

על כך שנשאר בראשון לציון בחוזה חדש: "לא היו אתגרים חדשים. בדקנו את כל השטח ולא היה משהו קונקרטי נכון להיום בבוקר, אז החלטתי ללכת על ההצעה הכי טובה מקצועית וכלכלית".

בניית הקבוצה לעונה הבאה: "אני מאמין שהתקציב יעלה קצת יותר מאשר בשנה שעברה ושזה יעזור לנו לצרף שחקנים יותר טובים ואיכותיים".

היכן ישחק נועם דוברת בעונה הבאה: "לגבי עתידו אני לא יודע ולא מעורב, אבל אני יודע שיש לו אופציה לצאת לחו"ל. אני מאמין שבסופו של דבר הוא יישאר במכבי ראשון לציון וימשיך את ההתקדמות שלו".

נועם דוברת | עודד קרני

אם הקבוצה תשחק ביורוקאפ: "יש לנו כרגע תשובה שלילית או חוסר תשובה שלילית. אולי הם ציפו שירושלים תיכנס והם אמרו להם שלא, כרגע לא מכניסים קבוצה מישראל ואין לי שמץ של מושג למה. פנינו במיילים ובהודעות והם כנראה לא רוצים או מוכנים, אני חושב שגם המיקום שלנו לא עזר. בשנה שעברה, לצערי, ויתרנו על המפעל וזה דבר שהיה חסר לדוברת ולחבר'ה הצעירים, אבל לא היו לנו יכולות לעמוד בזה גם מסיבות כלכליות כי הם אימצו את המתווה של היורוליג. נרשמנו גם לליגת האלופות".

המטרות והזרים שבתקווה יישארו בעונה הבאה: "זה קשה לכולם שלא נהיה באירופה, אבל הנסיבות הן שונות וצריך לקבל את זה. אם יהיה משהו חדש, יודיעו לנו. מהזרים כרגע אף אחד לא חוזר ומחר נתחיל לבנות – כרגע מחירי השחקנים מאוד גבוהים ובאופן טבעי אחרי שנת קורונה מנסים להעלות מחירים. אם מונרו יבוא? יכול להיות. פארגו נהנה במשחקי ראווה וקשה לי להאמין שהוא יחזור, הוא לא יתחיל עונה בארץ וקשה לי להאמין שישחק כדורסל מקצועני. המטרה להיות בצמרת כמו שהיינו בשלוש השנים האחרונות".

כידוע, גודס חזר לראשון לציון לקדנציה נוספת לפני שנתיים ומאז הוביל אותה לשתי הופעות בגמר הפיינל פור, הופעה נוספת בגמר גביע המדינה וקמפיין ביורוקאפ. העונה היא סיימה רק במקום התשיעי וכלל לא העפילה לפלייאוף ובסיום העונה שיחקה עם זר אחד בלבד.

גיא גודס | מכבי ראשון לציון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי