בתום קאמבק מדהים: אליצור נתניה עלתה לליגת העל

שחקני אליצור נתניה חוגגים | לירון מולדובן

אחרי שכבר הייתה בפיגור 2:0 בסדרה נגד אשקלון, הקבוצה של נייברגר ביצעה מהפך גדול, ניצחה 75:83 במשחק החמישי ותשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה. וושינגטון בלט עם 27 נקודות ו-14 ריבאונדים

(גודל טקסט)

בתחילת חודש יוני אליצור אשקלון הייתה כבר רגל וחצי בליגת העל בכדורסל, זאת לאחר שהובילה 0:2 בסדרת חצי הגמר נגד אליצור נתניה. מאז, הקבוצה מעיר היהלומים איזנה את הסדרה עם שני ניצחונות רצופים והערב (שלישי) השלימה את הקאמבק עם 75:83 במשחק מספר חמש ועלייה לליגת העל. בסדרת גמר הפלייאוף תפגוש נתניה את גליל עליון, שגם היא ניצחה הערב במשחק חמישי ומכריע ושבה לליגת העל לראשונה מאז 2008.

המשחק היום נפתח עם יכולת טובה מצדה של אשקלון, אותה מאמן אריק אלפסי, כשקלארק רוזנברג בלט. ברבע השני נתניה ביצעה מהפך ומשם המשחק הפך למאוזן לגמרי. לחדרי ההלבשה ירדו הקבוצות בשוויון 37:37, אשקלון שוב השיגה היתרון בחמש הדקות אחרונות, אבל איתי מושקוביץ ועבדולייה גואייה הפכו ל-71:72, דקה וחצי לבאזר. אשקלון פישלה בסיום, ברייס וושינגטון הוסיף סל ועבירה, חבריו דייקו מהקו וחתמו את הניצחון הגדול.

וושינגטון בלט בצד של נתניה עם דאבל-דאבל מרשים של 27 נקודות ו-14 ריבאונדים. מושקוביץ עזר לו 24 נקודות משלו. גם לגואייה היה דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-13 ריבאונדים. מנגד, 23 נקודות של ארון אפס ו-13 ריבאונדים לא עזרו לדרומיים, שקיבלו גם 22 נקודות מרוזנברג.

שחקני אליצור נתניה חוגגים | לירון מולדובן
ברייס וושינגטון | לירון מולדובן
שחקני אליצור נתניה | לירון מולדובן
אוהדי נתניה חוגגים | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי