כספי: "יכול להיות ששיחקתי את המשחק האחרון בקריירה"

עומרי כספי | אודי ציטיאט

לאחר הזכייה באליפות ה-55, כוכב הצהובים שיתף: "הייתה לי עונה קשה בהרבה בחינות, יהיה לי מאוד קשה לשחק עוד אחת כזו מבחינה מנטלית". האנטר אמר: "יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי במכבי ת"א"

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגת ווינר סל, "עונת הקורונה", הגיעה הערב (חמישי) לסיומה כאשר מכבי תל אביב ניצחה 67:73 את הפועל גלבוע/גליל וזכתה באליפות ה-55 בתולדותיה. למעשה, הצהובים השלימו "טרבל" מקומי לאחר שכבר זכתה העונה בגביע המדינה ובגביע ווינר.

מיד לאחר חגיגות האליפות והנפת הצלחת, עומרי כספי סיפר בסיום: "הייתה לי שנה לא פשוטה בהרבה בחינות. מלחזור מפציעה והגבלת דקות בגלל ביטוח. היה לא פשוט במשך חמישה חודשים. היה קשה בעיקר מנטלית. יש כמה דברים שצריכים לקרות הקיץ ויש שיחות עם מכבי ת"א. לא יודע אם אני יכול לשחק עוד עונה, יהיה לי מאוד קשה. מנטלית, יהיה מאוד קשה. יכול להיות שזה המשחק האחרון בקריירה שלי".

סקוטי ווילבקין, שהצטיין בסדרת הגמר, סיפר בסיום: "ההגנה שלנו ניצחה את המשחק. זרקנו מספיק כדי לנצח למרות שהם חזרו למשחק. נלחמנו והראינו אופי על הפרקט ואני שמח שהצלנו לנצח. רצינו לזכות באליפות כבר במשחק מספר 2, אבל אין ספק שזה מתוק יותר מול הקהל שלנו. תודה לאל שהשנה הזו נגמרה כי אני מרגיש שהיא הייתה הכי ארוכה בחיים שלי".

ווילבקין. "זה מתוק יותר מול הקהל שלנו" | אודי ציטיאט

מיד לאחר ווילבקין, גם אות'לו האנטר סיכם: "יש לנו קבוצה טובה מאוד. נצמדנו לתכנית, האמנו בה כל הזמן ושיחקנו חזק. אני חושב שלמרות שהיריבה חזרה, שיחקנו במשך מספר דקות נהדר בהגנה ובהתקפה וזה מה שהוביל אותנו לניצחון. אני מרגיש כאילו נגמרו עכשיו שתי עונות כי לא חזרתי הביתה בקיץ. העתיד שלי? אף אחד לא יודע מה יהיה, יכול להיות שזה המשחק האחרון של במכבי ת"א. אם לא אמשיך, אני שמח שככה סיימתי. עומרי כספי שכנע אותי להישאר בארץ בזמן המבצע שהיה. הוא אמר לי שהקבוצה צריכה אותי".

המאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום "רוצה לברך את השחקנים כי להיות אלוף בסיטואציה קשה זה לא קל. זאת הייתה עונה ארוכה, שיחקנו שתי עונות ביחד עם הפסקה של שלושה שבועות. השחקנים פה כל כך הרבה זמן והיו להם רק שלושה שבועות בין העונות. עונות בלי קהל ועם קורונה, בלי לדעת איך העונה תיגמר. לאחרונה היו גם הפצצות, והיה קשה לשחקנים להישאר מרוכזים ולהישאר בכושר ובמומנטום. להיות כל יום על הפרקט ולנסות לנצח משחקים. בתנאים האלה זכינו באליפות".

"כל ה-10 החודשים הללו בעונה הזאת השחקנים שלנו הראו שיש לנו את הקבוצה הכי טובה, הפסדנו כמה משחקים אבל היינו בהפרש של שלושה ניצחונות מהמקום השני, התחלנו את הפלייאוף, ולמרות שהיו לנו בעיות ששחקנים עזבו ונפצעו. וכעת סיימנו עם עוד תואר. אני שמח שזכינו בשלושת התארים בישראל, זו פעם ראשונה שאנחנו זוכים תחתיי באליפות, בגביע ובגביע ווינר. זה מיוחד, כמו האווירה כאן. אנחנו שמחים וגאים שמול הקהל שלנו זכינו באליפות הזאת".

יאניס ספרופולוס | דני מרון‎

"אני מכבד את כל הקבוצות בישראל ומאוד את גלבוע על איך ששיחקו כל העונה, חכם ומאורגן. צריך לתת להם הרבה קרדיט על העבודה שלהם. הם הצליחו יפה מאוד נגדנו והקשו עלינו. זה הזמן לנוח, שכולם נהנה מהתואר הזה, כי כולם צריכים לנוח, להירגע ולמלא את הסוללות מחדש. שנילחם שוב על ההצלחה של המועדון שלנו. כל מאמן צריך למצוא פתרונות במהלך העונה, שלושה שחקנים היו פצועים בתחילת העונה והם לא התחילו את העונה נורמלית והתחילו לשחק בדצמבר. היה קשה למצוא את הכימיה ושכולם יהיו מעורבים. לא היה קל למצוא את הקצב ואת התפקידים של כל אחד. קרו הרבה דברים לא רגילים. ובסוף גם דראגן נפצע, חלק מהתואר שייך לו. גם לשחקנים שעזבו".

"האנטר וכספי וגם שחקנים אחרים יודעים מתי המשחקים החשובים. כל משחק חשוב במכבי תל אביב, אבל כשמשחקים בפלייאוף, צריך להמשיך עד הסוף. צריך להיות מוכנים לתת את הכי טוב. השחקנים שיש לנו, ידעו להראות מה יש להם כשזה היה חשוב. אני חי עם לחץ, הייתי במועדונים גדולים גם. הלחץ שאני שם על עצמי גדול מהלחץ של המועדון. אני רוצה להצליח ולעשות את העבודה הכי טובה שאני יכול. אולי אני לא מגיע לתארים, אבל אני רוצה לעשות הכי טוב לקבוצה, הלחץ שאני שם על עצמי הוא גבוה מהלחץ של המועדון. זה החיים שלי, אני אוהב לעבוד תחת לחץ. אני לא רוצה לעבוד בלי לחץ".

"לווילבקין היה קשה כל העצירות בעונה. בעונה שעברה שהעפלנו לפלייאוף ולא שיחקנו שם הוא נתן את המקסימום ואז כששיחקנו העונה לא היה לו זמן לנוח. לקלויארו והאנטר גם. שחקנים שהיו בריאים ושיחקו עונה מלאה שנה שעברה, לא נחו וזה יצר עליהם הרבה לחץ. כעת בסוף כולם הבינו, ובמיוחד סקוטי, שאנחנו עומדים לפני סוף העונה והם היו מוכנים לסיים את העונה בצורה הכי טובה".

שמעון מזרחי, יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי