זיו: "מרגיש בשל לעשות קפיצת מדרגה, יכול להיות שאלמד שפה בקיץ"

יפתח זיו | מאור אלקסלסי

כוכב גלבוע/גליל רמז על עתידו בסיום משחק מספר 3 נגד מכבי תל אביב: "לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה, יכול להיות שזה היה בישראל או בחו"ל". גורדון: "בטוח שהרבה שחקנים שלנו יתקדמו אחרי העונה הזו"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל הייתה אחת הקבוצות המלהיבות ביותר העונה בליגת העל בכדורסל, והערב (חמישי) היא הפסידה לצערה בגמר הפלייאוף למכבי תל אביב, אבל בהחלט יכולה להיות גאה בעונה שהציגה. בסיום המשחק, הכוכב יפתח זיו סיכם: "אני מרגיש בשל לעשות את קפיצת המדרגה ולעבור למועדון שמשחק בשתי מסגרות".

זיו הוסיף: "אני לא יודע אם זה היה בארץ או בחו"ל, יכול להיות שאצטרך ללמוד שפה נוספת לקראת העונה הבאה. אני יודע שהקבוצה זכתה למחמאות על העונה שנתנו וזה החמד, אבל רצינו את האליפות וזה לא קרה. אמרתי לחברים שלי שכדי להיות אלוף צריך גם להפסיד לפעמים. רוצה להודות לכל מי שנמצא בגלבוע, שנתנו לי את השקט להיות מי שאני".

אבישי גורדון, מאמן גלבוע/גליל, סיפר בסיום: "תמיד אתה חולם ומדמיין כל מיני דברים. אני יכול להגיד במאה אחוז שאני גאה קודם כל בדרך ובחזון של חיים שהוא איש מיוחד, אני רוצה לומר לו תודה על הצ'אנס הזה. ממשיך דרך כל הגב שקיבלנו מעובד נור ראש המועצה, זה יורד לארצי מנכ"ל הקבוצה, כל הצוות המקצועי, גיא שעשה עבודה מדהימה ג'ורדן מאמן הכושר, איתי, רון הפיזיותרפיסט. כולם. זאת משפחה אחת שלמה".

יפתח זיו. "מרגיש בשל לעשות את קפיצת המדרגה" | דני מרון‎

"הקהל שגדל ממשחק למשחק ודוחף אותנו כל הזמן, אנחנו יוצאים עם תסכול כי זו קבוצה עם תקציב בין הנמוכים בליגה שמתמודדת שווה בשווה עם קבוצות של הרבה מיליוני שקלים. אני רק יכול להיות גאה בדרך, בהתקדמות של השחקנים. באופי, במחויבות שלהם. באהבה שלהם ובתשוקה שלהם למשחק. לא סתם שאמרנו שאנחנו משחקים עם הלב, עשינו את זה והתכוונו לזה בכל משחק. יש תחושה שקשה להסביר אותה כי היו פה חבורה מיוחדת של אנשים, כדורסלנים טובים מאוד, ועברתי הרבה שחקנים בקריירה ואני יודע מה יש לנו. ג'ו הוא לוחם ו-ווינר, זה מישהו שאתה רוצה לצאת איתו למלחמה".

עוד הוסיף גורדון: "אני בטוח שהרבה שחקנים יתקדמו לקבוצות יותר גדולות. זה היופי של המקום, אתה מתחיל מהתחלה, מביא שחקנים צעירים, ישראלים רעבים, זרים צעירים. זה המקום להיות. מקום מיוחד שמגדל הרבה שנים את הדור הבא של הכדורסל. זו זכות להיות שם. בשבילי זה היה חתיכת הזדמנות, אני עדיין לא מוכן במאה אחוז, אני כל הזמן רוצה ללמוד ולהיות חלק. אני לא מתבייש לזוז לצד ולתת למי שיש את הידע לעזור, מה שחשוב זה הקבוצה והשחקנים. לא יודע מה יהיה שנה הבאה, נראה איך יתקדם. שום דבר לא בוער, צריך ללכת בתהליך. היה עונה מיוחדת, שנזכור אותה לעוד הרבה שנים".

ג'ו תומאסון, שצפוי לעזוב את הקבוצה, אמר בסיום: "עונה מטורפת. עברנו כל כך הרבה ואנחנו לא מאוכזבים בסיום. לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים. ככה החיים. אני גאה בחברים שלי ובקבוצה שלי. האוהדים שלנו תמיד יזכרו את הקבוצה הזו לדעתי. נתתי הכל כדי לעזור לקבוצה ולעיר על המגרש וגם מבחוץ. הפסדנו מול קבוצה טובה מאוד, אין מה להתבייש בזה".

תומאסון מול ווילבקין. "לא מאוכזבים" | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי