רשמית: ג'ף רוזן עוזב את מכבי חיפה. נמצא במגעים עם קבוצות אחרות

ג'ף רוזן
ג'ף רוזן | ערן לוף

בעלי הירוקים ב-14 השנים האחרונות החליט להיפרד עם סיום החוזה: "באתי למדינה כציוני וכאיש עסקים ואני גאה מאוד במה שהשגנו, מצפה לפרק הבא לנו בספורט הישראלי"

(גודל טקסט)

אחרי 14 עונות כבעלים של מועדון הכדורסל מכבי חיפה וזמן קצר לאחר שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית, הודיע היום (שני) ג'ף רוזן על החלטתו שלא לחדש את החוזה ולעזוב את הקבוצה מיידית.

"כשבאתי לישראל עשיתי זאת כציוני וכאיש עסקים", פרסם ג'ף רוזן בהודעה על החלטתו, "אני גאה מאוד במה שהשגנו בחיפה במהלך 14 העונות האחרונות במגרש ומחוצה לו, ואני מצפה לפרק הבא שלנו בספורט הישראלי".

כפי שרמז בעצמו, רוזן מעוניין להישאר בכדורסל הישראלי ומנהל שיחות עם מספר קבוצות. מי שמעתה ינהל את הירוקים הוא אילן בק, יו"ר העמותה אליה חוזרת קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה.

כידוע, בתקופתו של רוזן מכבי חיפה חוותה את התקופה המצליחה בתולדותיה, כשהשיא הגיע בעונת 2012113, אז זכתה באליפות ראשונה. כשרוזן הגיע לכרמל, מכבי חיפה הייתה בליגה הלאומית והעפילה לליגה הבכירה בעונתו הראשונה ומאז רשמה תשע הופעות בפלייאוף ואחת בלתי נשכחת בגמר.

במכבי חיפה גם התגאו כי מאז 2007, הקבוצה הביאה לישראל מעל 25 מתאזרחים יהודים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. בנוסף, מכבי חיפה שיחקה 21 משחקים נגד קבוצות NBA מספר שהינו שיא עולמי, ושימשה כשגרירה של ישראל וחיפה בחו"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי