"דני יחזור בקרוב. הרצליה? תהיה כמו צבא". זופר אבדיה בראיון

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

המנהל המקצועי החדש של בני הרצליה התראיין ל-103FM ועדכן על המצב של בנו. הוא סיפר על התפקיד החדש ("רוצה אקשן, לא דיכאון"), והתייחס למפגש אפשרי בין הכוכב האדום למכבי חיפה ("בלי קהל הכוכב הם חצי קבוצה")

(גודל טקסט)

אחרי שהתמנה למנהל המקצועי של בני הרצליה, זופר אבדיה התראיין ל-103FM וסיפר על המטרות בתפקיד החדש, על סמכויותיו ועל מיעוט הקהל במשחקי הקבוצה. בנוסף, הוא התייחס למצב הבריאותי של בנו, דני, ואף סיפר על הקשר שלו לעולם הכדורגל עם כמה פרטים מעניינים במיוחד.

מצבו הבריאותי של דני אבדיה: "עוד שבוע-עשרה ימים נשוב. הוא מתאמן, הכל בסדר והכל מאחורינו. הוא יהיה מוכן למה שצריך לעשות בקיץ. העזיבה של המאמן סקוט ברוקס? לא מדברים על זה".

הסמכויות בבני הרצליה: "אני במועדון 22 שנה. אלדד אקוניס לא חדש לי וכך גם המערכת. אני לא לשם כשריף, אלא לעבוד עם אקוניס ועם המאמן. לא נראה לי נכון שבסוף כל האחריות תיפול עליי, בין אם בהצלחה או באי הצלחה. ההחלטות יהיו שלי, של היושב ראש ושל המאמן. לא יהיו מקורבים, סקופים והדלפות. זה יהיה צבא".

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

החלטותיו שצריכות לעבור אישור יו"ר ומאמן: "אנחנו קודם כל עובדים לפי תקציב והוא יהיה מאוד מרכזי בבניית הקבוצה. נכון שאני אהיה אחראי ואני אחליט, אבל לא אתעקש. אני הולך על קבוצה צעירה עם זרים צעירים שעוד שנה, שנתיים ושלוש כולם ירצו אותם. אף אחד לא יהיה יכול להתערב חוץ משלושתנו. מי שמתקשר אליי חושב שאני העניין ולא הרצליה. היו מתקשרים גם אם הייתי חותם בליגה שלישית או באום אל פאחם, אני לא אוהב את זה. על העניינים של דני לא אדבר עם אף אחד".

זופר אבדיה | בני הרצליה

מטרות בתפקיד: "קיבלתי תפקיד שאני רוצה לעבוד בו וליהנות בו. אני רוצה אקשן, לא את הדיכאון. אני רוצה לזכות באליפות בסטייל ולרדת ליגה בסטייל. יש הרבה דברים לעשות".

מיעוט הקהל בהרצליה: "תן לי רעיון איך למלא את האולם בהרצליה. שם אוהבים לראות משחק בבית ולא לבוא עם הילד למשחק של שעה וחצי. אני לא יכול עם ההרגשה של הקורונה כשאין קהל. באולם בהרצליה זה מרגיש ככה הרבה זמן, גם לפני הקורונה".

הרצון להשתלב בעולם הכדורגל: "רציתי להיות מנהל מקצועי בבית"ר ירושלים. כשהכוכב האדום בלגרד זכתה בגביע אירופה, המנהל המקצועי שלה היה כדורסלן עבר גדול, ולדימיר צבטקוביץ'. הוא היה שחקן ענק וזה נתן לי את הרעיון, אבל אין לי מקורבים בבית"ר".

מפגש אפשרי בין הכוכב האדום למכבי חיפה, שעשוי להיערך ללא קהל: "הכוכב האדום בלי הקהל היא חצי קבוצה. בלעדיהם, למכבי חיפה לא תהיה בעיה לעבור, אך עם קהל אני לא רואה את חיפה עוברים. אני לא בטוח באיזה צד אני, אני התקרבתי ליעקב שחר בזמן האחרון אז אני מאוד רוצה שהוא יעבור".

אוהדי הכוכב האדום בלגרד
אוהדי הכוכב האדום בלגרד | OLIVER BUNIC / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי