בתום בוררות של שנתיים: הפועל תל אביב תשלם ללימונד 90 אלף שקלים

רביב לימונד | FIBA

אחרי שהקפטן האדום לשעבר דרש 400 אלף שקלים כפיצויים, הבורר גבריאל קראוס דחה את רוב טענות התביעה וקבע כי האדומים יצטרכו לשלם לשחקן הוותיק הפרשי שכר בגין עונת 2018/19 בלבד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תחויב לשלם לשחקן העבר של המועדון, רביב לימונד, 90 אלף שקלים על הפרשי שכר בגין עונת 2018/19. רוב רכיבי התביעה שהגיש לימונד נגד הקבוצה לאיגוד הכדורסל נדחו, כך קבע הבורר עורך הדין גבריאל קראוס.

הבוררות בין לימונד לאדומים מתנהלת כמעט שנתיים, כשהשחקן תובע סכום של כ-400 אלף שקלים שהורכב מרכיבים שונים, ביניהם הפרשי שכר, ימי חופשה, הפרשות סוציאליות ופיצויי פיטורין. לטענות עורך דינו של השחקן הוותיק, הפועל ת"א פיטרה אותה בזמן הגשת הבוררות ולכן הוא זכאי להפרשים.

מנגד, בהפועל תל אביב טענו כי מדובר בתביעה חסרת תום לב בכך "שלימונד מנסה לזכות בכספים החורגים מההסכמים, וכי הנתבעת שילמה לתבוע את כל מה שמגיע לו על פי ההסכמים". האדומים טענו כי קפטן העבר של הקבוצה יכול לתבוע או את הפתחת שכרו בסך 20 אלף דולר לגבי עונת 2018/19, או את ההפרש בין מה שאמור היה להרוויח במדיה לעומת מה שהרוויל בפועל בעירוני נס ציונה, אך לא את שניהם ביחד".

רביד לימונד
רביב לימונד במדי הפועל תל אביב | עומרי שטיין

קראוס דחה כל סעיף בתביעה המתייחס לתקופה של לפני עונת 2016/17 בשל התיישנות, ודחה דרישות לסעדים, הפרשי שכר מעונת 2016/17, עלויות רכב, דירה ופיצוי בגין אי מתן זכות לשימוע. הוא מחק מחוסר מסכות את הדרישה לפדיון ימי חופשה, הפרשי גמל מעביד ופיצוי בעבור אי המצאת תלושי שכר. מנגד ,הוא דחה את טענתה של הפועל תל אביב לקיזוז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי