שביעות רצון במכבי ת"א מקצב מכירת המינויים לעונה הבאה

אוהדי מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

למעלה מ-5,000 מינויים נמכרו לקראת פקיעת המחיר המוזל למחדשי עונת 2019/20: "רשימות ההמתנה מתמלאות ובקרוב נפתח את המקומות לקהל הרחב". עדי עמוס מקבוצת הנערים יחליף את אורן אהרוני שעבר לבני הרצליה

(גודל טקסט)

הנהלת מכבי תל אביב התכנסה אמש (שלישי) לישיבת סיכום של עונת 2020/21, במהלכה זכתה הקבוצה באליפות ישראל ה-55 שלה, גביע המדינה וגביע ווינר, אך במקביל ידעה חוסר הצלחה ביורוליג. בישיבה נערכה סקירה של הנושאים השונים, ביניהם הכספיים, ובימים הקרובים צפויים לצאת הודעות על מהלכים ראשונים לקראת העונה הבאה, בין היתר צירופם של קינן אוואנס וג'ייק כהן.

כמו כן שוחרר, אמש ממכבי המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן קבוצת הנוער אורן אהרוני שעזב לבני הרצליה. במכבי שיחררו את אהרוני למרות הערכה רבה כלפיו, כשמי שמונה במקומו הוא עדי עמוס, מאמן קבוצת הנערים ועוזר המאמן השני של עודד קטש בנבחרת ישראל. עמוס כבר היה סגור כמנהל המקצועי ומאמן קבוצת הנוער של הדאבליסטית הפועל עמק חפר, אך בעקבות העזיבה של אהרוני ביצע פניית פארסה וחזר לצהובים.

היום הודיעה הקבוצה כי למעלה מ-5,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בהיכל מנורה מבטחים לעונה הבאה והמכירה נמשכת. המחיר המוזל למחדשי המנוי מעונת 2019/20 תקף לעוד שבוע בלבד, עד 30.06.2021, כאשר 1,000 אוהדים כבר העבירו פניות ברשימות ההמתנה. שמירת המקומות היא עד 14 ביולי, כאשר לאחר מכן המושבים הפנויים ייפתחו למכירה לקהל הרחב ולאוהדים ברשימות ההמתנה.

"נכנסנו לימים האחרונים של המחיר המוזל שאנחנו מציעים למחדשי המינויים. רשימות ההמתנה מתמלאות ובקרוב נפתח את המקומות לקהל הרחב", הסביר מנכ"ל מכבי תל אביב עדלי מרכוס. "אנחנו עובדים בימים אלה על בניית הקבוצה לעונה הבאה ואני קורא לכל המכביסטים לחזור להיכל לאחר עונה שבה לא מכרנו מינויים לקהל שלנו, שחשוב לנו כל כך".

אוהדי מכבי ת"א בשער 11 | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי