ג'יילן ריינולדס חתם במכבי ת"א לשנתיים, האנטר עזב רשמית

ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדס | אודי ציטיאט, מינכן

הסנטר שיחק בצהוב בעונת 19/20 יחזק את האלופה. לאחר שנחלש בפלייאוף,החליטה באיירן שלא להאריך את חוזהו. "אסיר תודה על ההזדמנות, ההחלטה הייתה קלה", אמר. במועדון נפרדו מהאנטר: "אלוף אמיתי עם לב של אריה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתחזקת. הסנטר ג'יילן ריינולדס ששיחק במדי האלופה במהלך עונת 2019/20, חזר לשורות הצהובים וחתם לשנתיים. הלילה (בין רביעי לחמישי) נפוצו דיווחים באירופה והבוקר העניין הפך לרשמי. ריינולדס שיחק בעונה שעברה במדי באיירן מינכן, והיה מהשחקנים המפתיעים ביורוליג, אך נחלש בצורה משמעותית בפלייאוף בגרמניה ובקבוצתו החליטו שלא להאריך את חוזהו.

המאמן יאניס ספרופולוס בירך: "אנחנו מכירים אותו היטב והוא מכיר אותנו. אני שמח מאוד שאנחנו מחזירים אותו למכבי. הוא יוכל להתאקלם מהר ויהיה מוכן לעזור לקבוצה במהירות. אנחנו יודעים שבקדנציה השניה שלו איתנו הוא יהיה אפילו שחקן טוב יותר ויתמוך בקבוצה בצורה יעילה כי הוא צבר ניסיון אירופי".

ריינולדס התרגש: "אני שמח מאוד ואסיר תודה על ההזדמנות לחזור למכבי. החוויה הראשונה שלי הראתה לי שמדובר במועדון גדול, מה שהפך את ההחלטה שלי לקלה הפעם. אני כבר לא יכול לחכות ולראות את ההיכל מלא באוהדים הנפלאים שלנו. אביא את כל האנרגיה והמיקוד שלי כדי לעזור לקבוצה לזכות בכל מה שאפשר. יאללה מכבי".

עכשייו ישחקו יחד | דני מרון

ריינולדס (28, 2.08) בוגר אוניברסיטת קסביאר משנת 2016, החל את הקריירה המקצוענית שלו במדי רקנאטי מהליגה השנייה באיטליה בה רשם 18.2 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק. במהלך העונה עבר לרג'יאנה מהליגה האיטלקית הראשונה בה שיחק במשך רוב עונת 2017/18. את העונה סיים לתקופה קצרה במדי ברצלונה.

בקיץ 2018 חתם בזניט סנט פטרסבורג ששיחקה ביורוקאפ והיה לאחד המצטיינים במפעל. אחרי עונה אחת עבר לז'צאינג מהליגה הסינית, אך אחרי כמה חודשים עבר לליגת הפיתוח מבלי לשחק. בסוף דצמבר 2019 חתם במכבי תל אביב והחליף את טאריק בלאק הפצוע. למרות השתלבות די טובה מצדו וממוצעים של 5.7 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק, חוזהו לא הוארך והוא אף לא הוחזר לעונת הקורונה. הקיץ חתם בבאיירן מינכן והיה לאחד השחקנים הטובים של הקבוצה המפתיעה כשרשם 13.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק.

ריינולדס יחליף ככל הנראה את אותלו האנטר שהאופציה עליו לא מומשה. האלופה נפרדה רשמית בהודעה קצרה: "משפחת מכבי רוצה להודות לאלוף אמיתי, ספורטאי נהדר ואדם מדהים עם לב של אריה, תודה". כאמור, ריינולדס יחבור לאנטה ז'יז'יץ' בקו הקדמי של הצהובים. מכבי צפויה להכריז בקרוב גם על החתמתם של קינן אוואנס, שחקנה של הפועל חיפה בעונה שעברה, והחזרתו של ג'ייק כהן.

אות'לו האנטר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי