ג'יימס נאנלי חתם במכבי ת"א, דרק וויליאמס קרוב לסיכום

ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי | טוויטר

הצהובים מגבשים את מצבת הפורוורדים שלהם עם שני אקסים מפנרבחצ'ה: נאנלי (31, 2.01), שהופיע אשתקד בתשעה משחקים ב-NBA ובעבר שיחק במכבי אשדוד, הצטרף רשמית. וויליאמס (30, 2.03) צפוי להצטרף מוולנסיה

(גודל טקסט)

אחרי ג'יילן ריינולדס, מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) על רכש נוסף ומרשים במיוחד: הפורוורד ג'יימס נאנלי (30, 2.01 מטר), אלוף אירופה בעברו עם פנרבחצ'ה, אבל הוא לא צפוי להיות היחיד שיחתום השבוע, כי גם דרק וויליאמס קרוב לסיכום.

מכבי תל אביב תהיה תחנתו השלישית של נאנלי (31, 2.01) ביורוליג, אחרי ששיחק במשך שנתיים וחצי אצל ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה, ואף זכה עמם בגביע אירופה ב-2017, ואת עונת השיא שלו הפגין במדי אולימפיה מילאנו, עם 14.1 נקודות למשחק ב-2019. בסך הכול, ב-82 הופעות במפעל הוא קלע 7.8 נקודות ופגע בלא פחות מ-48.5 אחוזים לשלוש. נאנלי החל את עונת 2019/20 בסין ובחודש ינואר 2020 חזר לפנרבחצ'ה. באפריל האחרון הוחתם על ידי ניו אורלינס פליקנס מה-NBA ולקח חלק בתשעה משחקים.

"אנחנו מקבלים בברכה למשפחת מכבי תל אביב את ג'יימס נאנלי", מסר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי. "ג'יימס הוא שחקן שרציתי להחתים מהרגע הראשון כי יש לו את הניסיון והיכולת לעזור לנו להגשים את מטרותינו. הוא תוספת חשובה מאוד לקבוצה שלנו. בוודאי העובדה שהוא שיחק בישראל בעבר היא גם יתרון".

"אני ממש נרגש להיות בדרך חזרה לישראל, במיוחד לארגון עם מסורת כמו של מכבי תל אביב", הוסיף נאנלי בתגובה ראשונה לאתר הרשמי של המועדון. "ולגבי האוהדים, אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אפגוש את כולכם. יאללה מכבי!".

בשנה וחצי האחרונות, מאז פרצה מגפת קורונה, נאנלי לא הרבה לשחק והופיע תשע פעמים במדי ניו אורלינס פליקנס, וקריירת ה-NBA שלו כוללת 37 משחקים בחמש קבוצות. במהלך השנים שיחק גם בקבאלה מיוון, בליגת הפיתוח, בפורטו ריקו, באסטודיאנטס, באבלינו וגם במכבי אשדוד. ב-2015 הצטרף אליה וקלע 17.1 נקודות לערב בליגת העל.

נאנלי קובר את גלבוע/גליל
נאנלי נגד גלבוע/גליל ב-2015. חוזר לישראל | לירון מולדובן, מנהלת הליגה

בדומה לנאנלי, גם וויליאמס (30, 2.03) שיחק אצל אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה ובעונה החולפת הופיע בוולנסיה והעמיד ממוצעים של תשע נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

וויליאמס, שמשחק בעמדת הפאוורד פורוורד, נבחר במקום השני בדראפט ה-NBA ב-2011 בידי מינסוטה טימברוולבס, אולם לא הצליח להתעלות ולעמוד בציפיות הגבוהות שהוצבו בפניו. את ממוצעי השיא שלו, 12 נקודות ו-5.5 ריבאונדים, הוא רשם בעונתו השנייה בליגה, ואחרי שמונה עונות נחת בבאיירן מינכן וממנה עבר לפנר ולוולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי