הבעלות שבה לידי אגודת מכבי חיפה, קופרברג חתם ומונה לקפטן

דניאל קופרברג והנהלת מכבי חיפה | מכבי חיפה בכדורסל

עידן חדש יוצא לדרך בקבוצה שירדה לליגה הלאומית: אילן בק יהיה יו"ר הקבוצה, חברת נקסט אורבן תשתמש כספונסר הראשי. הסנטר חזר אחרי כמעט שנתיים בהפועל ת"א

(גודל טקסט)

אחרי שג'ף רוזן עזב את מכבי חיפה, הבוקר (ראשון) כינסה היורדת לליגה הלאומית מסיבת עיתונאים ובה בישרה כי הבעלות תשוב לידי אגודת מכבי חיפה – שבהזדמנות חגיגית זו גם הכריזה על הרכש הראשון שלה, דניאל קופרברג שחתם ויהיה קפטן הקבוצה העונה.

יו"ר הקבוצה יהיה אילן בק, מנכ"ל הקבוצה רועי שווץ ודובר הקבוצה מתן אבני. המהלך התאפשר בזכות הגדלת התמיכה במועדון של חברת נקסט אורבן שתהיה הספונסר הראשי של הקבוצה. "אנחנו כאן כי מכבי חיפה צריכה אותנו", הצהיר בק, "אנחנו קוראים לאוהדי מכבי חיפה להצטרף אלינו. נוצר מומנטום מיוחד וחד פעמי ליצירת מציאות חדשה בין הקבוצה לאוהדים ועל כן, קבענו פגישה הערב עם נציגי האוהדים. אני מתכוון להציע להם לתמוך בקבוצה ולהצטרף לדירקטוריון הקבוצה. האוהדים צריכים להבין שעכשיו זה הזמן לשנס מותניים כדי שכולנו יחד נוכל להחזיר את מכבי חיפה למקומה הטבעי".

על הרכש שחזר אחרי כשנתיים בהפועל תל אביב, אמר בק: "לצידי יושב קפטן הקבוצה בעונה הקרובה, דניאל קופרברג שחוזר ומגיע כדי לעזור לנו לעמוד במטרות המקצועיות. דניאל גדל ומכיר את ה-DNA של מכבי חיפה ואני שמח שהוא איתנו".

דניאל קופרברג
בקדנציה הקודמת בחיפה. קופרברג | מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי