מיוונית לאיטלקית: מאוריציו בוסקאליה סיכם בהפועל חולון

מאוריציו בוסקאליה | Dino Panato/Getty Images

מאמנה של נבחרת הולנד סגר את תנאיו לעונה אחת ויחליף את סטפנוס דדאס אם לא תתרחש תפנית מפתיעה. האיטלקי אימן במשך 13 שנים את טרנטו והדריך את גל מקל ברג'יו אמיליה. עמית שרף ימשיך כעוזר מאמן

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

48 שעות אחרי שהעזיבה של סטפנוס דדאס הפכה לרשמית, הפועל חולון מתקרבת למינוי המחליף. הסגולים הגיעו לסיכום עם המאמן האיטלקי, מאוריציו בוסקאליה, ואם לא תתרחש תפנית מפתיעה ברגע האחרון, הוא צפוי לחתום לעונה אחת בקבוצה.

בימים האחרונים הוצעו לקבוצה עשרות מאמנים זרים, ביניהם ג'אנמרקו פוצקו, יורגוס וובוראס, מילאן טומיץ' וקסטוטיס קזמורה. הפור לבסוף נפל על האיטלקי שמאמן את נבחרת הולנד, שמגיע עם רזומה ממושך במיוחד במולדתו: הוא הדריך במשך 13 שנים את טרנטו, בשתי קדנציות שונות, ואף הגיע איתה לחצי גמר היורוקאפ ב-2016.

בוסקאליה (52) נחשב למאמן בעל אוריינטציה הגנתית. ב-2019 הוא אימן את גל מקל ברג'יו אמיליה, ובמהלך השנים שיחקו תחתיו כמה שמות מוכרים לקהל הישראלי, דוגמת שאבון שילדס, טרנט לוקט, ג'וש אוונס, מייקל אומה ודייויד מוס. עד היום, היה רק מאמן איטלקי אחד שעבד בקבוצה ישראלית, וזהו סימונה פיאניג'יאני שהוביל את הפועל ירושלים לזכייה באליפות המדינה ב-2017. בוסקאליה, שאימן בעונה החולפת בברשיה, לא יביא איתו עוזר מאמן. עמית שר ימשיך בתפקיד לעונה רביעית ברציפות, אחרי שעבד במועדון תחת דן שמיר, שרון דרוקר ודדאס, וגם עמד על הקווים כשהליגה שבה מפגרת הקורונה בקיץ שעבר.

עמית שרף. ימשיך כעוזר מאמן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי