רכש רביעי בשבוע: הגארד קמרון טיילור חתם לעונה במכבי ת"א

קמרון טיילור | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

הגארד האמריקני (26, 1.98) שהיה בורג חשוב בהמבורג, הצטרף בחוזה עם אופציה לעונה נוספת. אשתקד רשם בממוצע 14 נק', 5.5 ריב' ו-3.5 אס' ב-29 דק'. "יש לו מנטליות של ווינר", אמר ספרופלוס

(גודל טקסט)

רכש נוסף למכבי תל אביב שהתחזקה בשבוע האחרון בלא פחות מארבעה שחקנים. אלופת המדינה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד האמריקני קמרון טיילור (26, 1.98) בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כבר בתחילת השבוע התנהלו מגעים בין הצדדים.

בעונה שעברה שיחק הגארד בהמבורג הגרמנית (סיימה במקום השביעי) והיה בורג חשוב בקבוצה. הוא רשם 29 דק' בממוצע למשחק בהן סיפק 14 נק', 5.5 ריב' ו-3.5 אס'. משחק השיא שלו אשתקד היה נגד אלבה ברלין בליגה המקומית כשתרם 23 נק' ב-34 דק'. בחודש מרץ הוא שיחק 42 דק' נגד באיירן מינכן וקלע 18 נק' במהלך הניצחון היוקרתי. בניגוד לוויליאמס ולנאנלי, טיילור (26, 1.98) מעולם לא שיחק ביורוליג.  בקיץ 2019, לאחר שהיה השחקן המצטיין בליגה הונגרית (מדד 28.3 במדי פץ') ניסה שרון דרוקר להנחיתו בהפועל חולון

המאמן יאניס ספרופלוס מרוצה: "קמרון טיילור הוא שחקן שהראה שיש לו את כל הכישורים והפוטנציאל כדי להגיע למכבי ת"א. יש לו יכולות נהדרות, מנטליות של ווינר ואת הקשיחות שאנחנו רוצים להכניס לקבוצה. הוא עוד שחקן שיעזור לנו להיאבק על המטרות שלנו. טיילור, ברוך הבא למכבי".

קמרון טיילור | מכבי תל אביב, רשמי

טיילור הנרגש אמר: "זה בהחלט כבוד גדול עבורי לעשות את הצעד הבא לקבוצה פנטסטית עם קהל אוהדים כמו של מכבי מהטובים באירופה. אני רוצות להודות על ההזדמנות וכבר לא יכול לחכות להתחלת הדרך שלנו".

טיילור הוא בוגר אוניברסיטת סיטון היל והחל את דרכו באירופה בליגה השנייה בגרמניה. בעונת 2018/19 בלט בליגה ההונגרית עם 20 נק' בממוצע למשחק ומעל 40% ל-3 ובעונה שעברה שהופסקה בשל מגיפת הקורונה, הגיע לבאמברג הגרמנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי