רשמית: רטין אובסוהאן חתם בהפועל ירושלים

רטין אובסוהאן | הפועל ירושלים

הגארד בן ה-28 (1.88), ששיתף פעולה עם אורן עמיאל בנימבורק והעמיד ממוצעים מרשימים בליגת האלופות, הצטרף בחוזה לשנתיים. המאמן: "ווינר, לוחם ללא פשרות, מסוג השחקנים שקל להתאהב בהם"

(גודל טקסט)

רכז חדש ומעניין מאוד בהפועל ירושלים. הקבוצה מהבירה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו לשנתיים של רטין אובאסוהן (1.88 ,28), אשר על המשא ומתן בינו לבין האדומים פורסם לראשונה ביום שלישי בוואלה!ספורט.

הגארד המוכשר שיתף פעולה בעונה האחרונה עם מאמן הקבוצה אורן עמיאל במדי נימבורק בהצלחה גדולה. בליגת האלופות הוא העמיד ממוצעים מרשימים של 13.9 נקודות 5.3 אסיסטים ו-3.7 כדורים חוזרים למשחק, והוביל את קבוצתו עד לפיינל 8. "אובה" יליד בלגיה, שיחק במכללת אלבמה היוקרתית, משם המשיך לקריירה אירופית שכללה בין היתר את אבילינו האיטלקית ובמברג הגרמנית ובעונה האחרונה כאמור במדי אלופת צ'כיה שם גם נבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר.

מאמן הפועל ירושלים אורן עמיאל התייחס להחתמה כשמסר: "אובה מייצג בדיוק את מה שהקהל מצפה מאיתנו. ווינר, אינטנסיביות ב 2 צידי המגרש, לוחם ללא פשרות שמשאיר הכל על המגרש בכל ערב. הוא מסוג השחקנים שמדביק את כולם ברוח שלו ושקל להתאהב בהם".

אורן עמיאל, רטין אובסוהאן | צילום: האתר הרשמי של ליגת האלופות

אתמול חלה התקרבות במגעים בין הצדדים, ואובסוהאן העדיף את ההצעה שקיבל מישראל על פני הפניות שקיבל מספרד ומטורקיה. לזהות המאמן הייתה משקל גדול בהחלטה שלו להגיע לישראל וההיכרות שלו עם עמיאל הייתה מכרעת בהחתמה.

רטין אובסוהאן | צילום: האתר הרשמי של ליגת האלופות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי