תומר כהן חתם לשנתיים בעירוני נהריה, גם בן יעקב ואקריש

תומר כהן ושחקני עירוני נהריה | עירוני נהריה

היורדת לליגה הלאומית החזירה מעפולה את תגלית העונה בליגה הלאומית, גם שחקני הקבוצה בעונה שעברה חתמו על הארכת החוזה: "עובדים מסביב לשעון ורק התחלנו", אמר יושב הראש צביאל רובין

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

תגלית העונה של הליגה לאומית בעונה האחרונה, תומר כהן, חתם הבוקר (שישי) בעירוני נהריה לשנתיים הבאות. כהן בן ה-23 (1.90 מטר), גדל במחלקת הנוער של המועדון ובעונה שעברה שיחק בהפועל עפולה, במדיה רשם 10.8 נק', 3.8 כ"ח, 1.6 אס' ב-29 דק' בממוצע למשחק.

בנוסף הודיעה נהריה כי כחלק מהתפיסה של בניית המועדון ומתוך רצון לשמור על המשכיות ולבנות סגל יציב ואיכותי, מי שימשיכו לעונה נוספת הם אופק בן יעקב (27, 2.00), ונועם אקריש (19, 1.96) שחידשו חוזה וחתמו לשנתיים נוספות.

אופק בן יעקב (27, 2.00), בוגר מחלקת הנוער של המועדון ושחקן הקבוצה בעונה האחרונה, עשה מסלול התקדמות מרשים בשנים האחרונות כאשר היה לשחקן מוביל במספר קבוצות בליגה הארצית, משם התקדם לליגת הלאומית ושיחק במדי הפועל עפולה, מכבי קרית מוצקין והפועל גליל עליון, עד שחזר הביתה לעירוני נהריה. הצוות המקצועי והנהלת המועדון רואים באופק חלק חשוב והחתמתו באה מתוך הסתכלות קדימה והרצון לקדם שחקנים מקומיים.

נועם אקריש (19, 1.96), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון והאקדמיה לכדורסל של הכוכב האדום בלגרד, ימשיך גם הוא לשנתיים נוספות מתוך השאיפה למצויינות והפוטנציאל שמזהה בו הצוות המקצועי.

היו"ר צביאל רובין אמר: "אנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת להעמיד קבוצה ראויה לעונה הקרובה ורק התחלנו. תהיה פה קבוצה אטרקטיבית שיחד עם הצוות המקצועי נבנה אותה בחוכמה כדי להחזיר לקהל הנהרייני את הצבע הסגול ללחיים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי