המהלך הושלם: יפתח זיו חתם במכבי תל אביב

יפתח זיו | מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

כוכב גלבוע/גליל עבר לדאבליסטית בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "מאושר להתחיל פרק חדש בבית גדול, מפואר ומרגש". מאמנו, יאניס ספרופולוס: "החתמה חשובה לנו מאוד". נראה כי ג'ונס לא ימשיך בצהוב

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. יפתח זיו, כוכב הפועל גלבוע/גליל (26, 1.91 מטר), חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בשורות האלופה מכבי תל אביב. כידוע, זיו הוביל העונה את גלבוע/גליל עד לגמר ועל הדרך גם נבחר לשחקן הישראלי המצטיין של העונה.

"אני מאושר להתחיל פרק חדש בקריירה בבית גדול, מפואר ומרגש כמו מכבי תל אביב", אמר לאחר החתימה יפתח זיו לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "כשחקן שחווה לא מזמן את העוצמה המטורפת של היכל מלא באוהדים מדהימים, אני שמח ומחכה לחוות את זה שוב, רק הפעם מהצד השני כשאני משחק בשבילם".

"החתמת יפתח זיו חשובה לנו מאוד כי הוספנו לסגל שחקן ישראלי טוב מאוד שיוכל לעזור לנו בכל המסגרות בהן נשתתף", הסביר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי. "ליפתח יש הרבה איכויות ואני רוצה לברך אותו על הצטרפותו למשפחת מכבי תל אביב".

במהלך סדרת הגמר האחרונה נגד מכבי ת"א, קלע זיו 12 נקודות ב-30 דקות בממוצע על הפרקט, מסר כמעט 4 אסיסטים והוריד כ-6 ריבאונדים למשחק. במהלך העונה הסדירה סיפק 12.5 נק' עם 37.1% מהשלוש לצד 4.9 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק. 

אחד ממשחקי השיא שלו בעונה שחלפה היה בניצחון 91:107 על הפועל ת"א, אז קלע 27 נקודות (11 מ-11 מהקו), הוסיף 5 אסיסטים, קטף 5 ריבאונדים וצבר 39 נקודות מדד יעילות. 

יפתח זיו, סקוטי ווילבקין | מאור אלקסלסי

עוד בשורות האלופה, הנטייה במכבי היא לא לממש את האופציה על כריס ג'ונס שתפוג באמצע השבוע הנוכחי. למרות המהלך, שיוביל ככל הנראה לסיום עסקת קינן אוואנס לצהובים, ההחלטה היא לא סופית, ובמועדון ממשיכים לדון כשקיימות דעות שונות בנושא זה. בגזרת הישראלים צפוי ג'ייק כהן לסגור סופית גם כן בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי